بهار 1399 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : پیاهور، محمد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ عسگری تومار کندی، غلامرضا ؛
(16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:صنعت گردشگریگراندد تئوریبازاریابیآمیخته بازاریابیتوسعه صنعت گردشگریtourism industry developmentMarketinggrounded theoryMarketing mixtourism industryگردشگریعناصر آمیختة بازاریابیتوسعة صنعت گردشگری ایرانمدل
-
Writer : فلاح، محسن ؛ رضائیان، علی ؛ Corresponding Author : حق شناس کاشانی، فریده ؛
(22 page(s) - From 17 to 38 )
Keywords:مهندسی مجدد کسب و کارمشتری مداریصنعت بانکداری ایرانEngineeringBusiness ReIran Banking IndustryCustomer Orientation.مشتریمهندسی مجدد کسبوکارصنعت بانکداریطراحیمدل
-
Corresponding Author : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ Writer : محسنی، حسنعلی ؛
(24 page(s) - From 39 to 62 )
Keywords:تغییر رفتاررفتار مصرفکنندهبازاریابی اجتماعیکالای ملّیصنعت پوشاک ایرانیNational Goodsthe Iranian Clothing IndustryConsumer Behavior.Social marketingBehavior changeصنعت پوشاکبازارپوشاک داخلیتولید
-
Corresponding Author : رضوانی، مهران ؛ Writer : رضائی، مرضیه ؛ تنهاپور، کوروش ؛
(20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:صنعت بانکداریوفاداری مشتریبازاریابی رابطهایسازمانهای نوظهورشبکة عصبی مصنوعی (ANN)Emerging OrganizationsArtificial Neural Network (ANN).Relationship Marketingbanking industrycustomer loyaltyمشتریمشتریانمدلشبکههای عصبی مصنوعیشبکة عصبی مصنوعیمدل شبکة عصبی مصنوعیمدل شبکه عصبی مصنوعی
-
Corresponding Author : موسوی، سید نجم الدین ؛ Writer : تقیپور، صابر ؛ مومنی منفرد، معصومه ؛
(22 page(s) - From 83 to 104 )
Keywords:برنددادهبنیادخونسردی برندبرندهای تندمصرفBrand CoolnessFast Moving Consumer GoodsBrandgrounded theoryبازارکدمدیرانبازاریابیمصاحبهکدگذاریمشتریان
-
Corresponding Author : منصوری، حسین ؛ Writer : غفورنیان، محمد ؛
(24 page(s) - From 105 to 128 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیquality of serviceelectronic servicesFuzzy Delphi MethodInternet Customersمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
Corresponding Author : محمدشفیعی، مجید ؛ Writer : سیفی، محسن ؛ یزدی، اعظم ؛
(18 page(s) - From 129 to 146 )
Keywords:مزیت رقابتیسودآوریوفاداریکسب و کارهای کوچک و متوسطمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکSmall and Medium EnterprisesCompetitive AdvantageElectronic Customer Relationship ManagementLoyaltyprofitabilityاطلاعاتسیستم مدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفناوریمشتریانمدیریت دانش
-
Writer : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛
(22 page(s) - From 147 to 168 )
Keywords:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریCustomers’ AttitudeCustomers’ Intention to PurchasePrice Imagesocial mediacustomers’ satisfactionمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه