-
1.
Writer : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ Corresponding Author : مروتی شریف آبادی، علی ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 7 to 29 )
Keywords:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدارSustainable Supply Chain ManagementSustainabilityWord of mouth advertisingcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
2.
Writer : احمدی سعید، سیده فرناز ؛ هوشیار، وجیهه ؛
Journal:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 115 to 142 )
Keywords:رضایت مشتریانازدحام ادراک شدهصلاحیت وظیفه کارکنانصلاحیت تعامل کارکناندرخواست از کارکنانcustomer satisfactionPerceived crowdingemployees' task competenceemployees'interactiocompetencetype of query
-
3.
Writer : مسعودی، حمید رضا ؛ برزگر لیایی، زهرا ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 103 to 132 )
Keywords:رضایت مشتریانخدمات اصلی ارائه شدهخدمات ارتباطی ارائه شدهمقاصد رفتاری مشتریانMain services providedcommunication services providedcustomer behavioral goalscustomer satisfaction
-
4.
Corresponding Author : اسحاقیه فیروزآبادی، امیراحسان ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 58 to 72 )
Keywords:شبیهسازیرضایت مشتریانصنعت کاشی و سرامیکپویاشناسی سیستمSystem Dynamicsceramic tile industryCustomers' satisfactionSimulation
-
5.
Writer : فاطمی، آرمان ؛ کیامهر، مهدی ؛
Journal:سیاست نامه علم و فناوری»زمستان 1396 - شماره 21 Ranking ج (Ministry of Science (8 page(s) - From 57 to 64 )
Keywords:رضایت مشتریانمدیریت نوآوریتلفن های هوشمندکارایی فناوری