-
1.
Corresponding Author : ولی، مجید ؛ Writer : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
Journal:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 Ranking C (Azad University (11 page(s) - From 75 to 85 )
Keywords:حمایت سازمانیکیفیتخدماترضایتمشتریمدیریتدانشcustomer satisfactionKnowledge managementService QualityOrganizational support
-
2.
Corresponding Author : عباسیان، محمد ؛ Writer : صحت، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 Ranking C (Azad University (27 page(s) - From 6 to 32 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدارSustainable Customer Relationship ManagementSustainable Electronic Customer Relationship ManagementCustomer Trustcustomer retentioncustomer satisfaction