تابستان 1400-شماره 2 Ranking C (Azad University)
-
بررسی تاثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19
Journal ArticleCorresponding Author : عباسیان، محمد ؛ Writer : صحت، سعید ؛
(27 page(s) - From 6 to 32 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدارحفظ مشتریCustomer TrustSustainable Customer Relationship ManagementSustainable Electronic Customer Relationship Managementcustomer retentioncustomer satisfaction
-
بررسی تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن
Journal ArticleWriter : سنگی نور پور، عباسقلی ؛ قدرتی، اکبر ؛ رمضانی، مجتبی ؛ بهلولی، نادر ؛ علوی متین، یعقوب ؛
(26 page(s) - From 39 to 64 )
Keywords:روابط کارکنانمسئولیتپذیری اجتماعی سازمانپیامدهای رفتاری و نگرشیBehavioral and Attitudinal ConsequencesEmployee RelationshipsCorporate Social Responsibility (CSR)
-
Writer : محمودی، فاطمه ؛ احمدی، عباداله ؛ صالحی، مسلم ؛ Corresponding Author : شهامت، نادر ؛
(26 page(s) - From 69 to 94 )
Keywords:دانش آموزان دوره متوسطهشاخصهای فرهنگ سازمانیمدیران و معلمانمدارس اثربخشeffective schoolsIndicators of organizational cultureprincipals and teachershigh school students
-
بررسی رابطۀ بین اینرسی سازمانی و نوآوری با توجه به نقش میانجی اشتیاق شغلی کارکنان تأمین اجتماعی
Journal ArticleWriter : پهلوان روی، مهر آفاق ؛ Corresponding Author : ناصری، بهاره ؛
(22 page(s) - From 98 to 119 )
Keywords:نوآوریزاهداناینرسی سازمانیاشتیاق شغلیکارکنان تامین اجتماعیsocial security staffjob enthusiasmOrganizational inertiaInnovation
-
امکان سنجی ایجاد شبکه فروشگاهی خرده فروشی با رویکرد فرا امتیاز (مورد مطالعه: شهر شیراز)
Journal ArticleWriter : زارع، مجید ؛ Corresponding Author : کاظمی، امیر ؛
(30 page(s) - From 124 to 153 )
Keywords:تحلیل فازیفرا امتیازفرانچایزینگشیرازخرده فروشیShirazFuzzy Analysisretailfranchising
-
شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی
Journal ArticleCorresponding Author : ملائی، منیژه ؛ Writer : بنی هاشمی، سارا سادات ؛
(32 page(s) - From 159 to 190 )
Keywords:تولید چابکتولید مجازیچابکی سازمانهای تولیدیفناوری و بازارهای رقابتیagile productionagility of production organizationstechnology and competitive marketsVirtual Production
-
Writer : اله وردی، زهرا ؛ Corresponding Author : لندران اصفهانی، سعید ؛
(23 page(s) - From 194 to 216 )
Keywords:فناوری اطلاعاتعوامل اجتماعیمدل پذیرش فناوریقصد خریدذهنآگاهیTechnology acceptance modelMindfulnessPurchase IntentionInformation technologysocial factors