تابستان 1400-شماره 2 Ranking C (Azad University)
-
بررسی تاثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19
Corresponding Author : عباسیان، محمد ؛ Writer : صحت، سعید ؛
(27 page(s) - From 6 to 32 )
Keywords: رضایت مشتری اعتماد مشتری مدیریت ارتباط با مشتری پایدار مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار حفظ مشتری Customer Trust Sustainable Customer Relationship Management Sustainable Electronic Customer Relationship Management customer retention customer satisfaction
-
بررسی تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن
Writer : سنگی نور پور، عباسقلی ؛ قدرتی، اکبر ؛ رمضانی، مجتبی ؛ بهلولی، نادر ؛ علوی متین، یعقوب ؛
(26 page(s) - From 39 to 64 )
Keywords: روابط کارکنان مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان پیامدهای رفتاری و نگرشی Behavioral and Attitudinal Consequences Employee Relationships Corporate Social Responsibility (CSR)
-
شناسایی مولفه ها و شاخص های فرهنگ سازمانی مدارس اثربخش دوره متوسطه
Writer : محمودی، فاطمه ؛ احمدی، عباداله ؛ صالحی، مسلم ؛ Corresponding Author : شهامت، نادر ؛
(26 page(s) - From 69 to 94 )
Keywords: دانش آموزان دوره متوسطه شاخصهای فرهنگ سازمانی مدیران و معلمان مدارس اثربخش effective schools Indicators of organizational culture principals and teachers high school students
-
بررسی رابطۀ بین اینرسی سازمانی و نوآوری با توجه به نقش میانجی اشتیاق شغلی کارکنان تأمین اجتماعی
Writer : پهلوان روی، مهر آفاق ؛ Corresponding Author : ناصری، بهاره ؛
(22 page(s) - From 98 to 119 )
Keywords: نوآوری زاهدان اینرسی سازمانی اشتیاق شغلی کارکنان تامین اجتماعی social security staff job enthusiasm Organizational inertia Innovation
-
امکان سنجی ایجاد شبکه فروشگاهی خرده فروشی با رویکرد فرا امتیاز (مورد مطالعه: شهر شیراز)
Writer : زارع، مجید ؛ Corresponding Author : کاظمی، امیر ؛
(30 page(s) - From 124 to 153 )
Keywords: تحلیل فازی فرا امتیاز فرانچایزینگ شیراز خرده فروشی Shiraz Fuzzy Analysis retail franchising
-
شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی
Corresponding Author : ملائی، منیژه ؛ Writer : بنی هاشمی، سارا سادات ؛
(32 page(s) - From 159 to 190 )
Keywords: تولید چابک تولید مجازی چابکی سازمانهای تولیدی فناوری و بازارهای رقابتی agile production agility of production organizations technology and competitive markets Virtual Production
-
بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ذهنآگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپفود)
Writer : اله وردی، زهرا ؛ Corresponding Author : لندران اصفهانی، سعید ؛
(23 page(s) - From 194 to 216 )
Keywords: فناوری اطلاعات عوامل اجتماعی مدل پذیرش فناوری قصد خرید ذهنآگاهی Technology acceptance model Mindfulness Purchase Intention Information technology social factors