-
1.
Writer : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 27 to 47 )
Keywords:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهBrand extensionBrand TrustInnovativenessHorizontal ExtensionVertical ExtensionProduct Knowledgeشناسهمصرفکننده
-
2.
Writer : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 49 to 70 )
Keywords:بسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندرقابتبرندمفهوم تناسبBrand extensionCompetitionBrand Extension EvaluationAttitude TransferRelative Brand Dominanceبسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب
-
3.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 139 to 164 )
Keywords:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاریBrand extensionbrand imageCategory fitBrand image fitBrand extension attitude