Category (Article count) |
---|
مدیریت 42 |
علوم اجتماعی 2 |
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 47 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 28 |
ب 5 |
الف 4 |
ج 1 |
-
1.
Writer : فتحی، عاطفه ؛ قره چه، منیژه ؛ Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1401- شماره 50 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 105 to 134 )
Keywords:ذینفعانفراترکیبتئوری علامت دهیعلامت دهی موثرآمیخته علامت دهیSignaling mixeffective signalingMeta-SynthesisSignaling theoryStakeholdersعلامتاطلاعاتذی نفعانذینفعارسالکیفیتپژوهشنظریه ذی نفعانذی نفعان داخلیمحصول
-
2.
Writer : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ عبدی، محمدامین ؛ قرهچه، منیژه ؛ رضوانی، گلزار ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (20 page(s) - From 249 to 268 )
Keywords:تولید ناخالص داخلیتراز تجاریمتغیرهای کلان اقتصادیشاخص قیمت وارداتتعرفه گمرکی
-
3.
Corresponding Author : حسینی، سید محمود ؛ Writer : صدرزاده، مهدی ؛ قره چه، منیژه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 35 to 62 )
Keywords:اخلاقبازاریابیبازاریابی اخلاقیمرور نظام مندمولفه های بازاریابی اخلاقیEthical Marketing ComponentsManagement Ethical PhilosophyEthical marketingMarketingethicsصنایعصنایع غذاییمشتریمشتریانپژوهش
-
4.
Writer : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسکری، آزاده ؛ Corresponding Author : براتی، ابوالفضل ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 744 to 768 )
Keywords:ذهنخودجوهر و عرضکنش متقابل نمادینسازمان اجتماعیعشق برندbrand loveSymbolic Interaction Theorysocial organizationselfEssemce and bredthmindنظریه کنش متقابل نمادینعشقنمادهانظریة کنش متقابل نمادینمفهومجوهرپژوهش
-
5.
Corresponding Author : حسن زاده، نصراله ؛ Writer : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 79 to 111 )
Keywords:شناسایی الگوارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)Integrated MarketingIntegrated CommunicationsIntegrated Marketing Communications (IMC)Pattern Identificationارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی
-
6.
Writer : قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ Corresponding Author : محمدی پور پامساری، معصومه ؛
Journal:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»خرداد 1400 - شماره 91 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 245 to 270 )
Keywords:چرخه عمر سازمانشکست سازمانرویکرد جبریرویکرد ارادیOrganization FailureOrganization LifecycleDeterministic ApproachVoluntary Approachشکستسازمانکسبوکارهای کوچک و متوسطشکست کسبوکارمدیریت
-
7.
Writer : محمدی پور پامساری، معصومه ؛ حاجی پور، بهمن ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ Corresponding Author : قره چه، منیژه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1399 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 111 to 131 )
Keywords:سطح فردیسازمانیمحیطیشکست سازمانمرحله رشد چرخه عمر سازمانسطح فردی/ سازمانی/ محیطیOrganizational life cycle growth stageIndividual/ Organizational/ Environmental levelOrganization Failure
-
8.
Writer : قرهچه، منیژه ؛ پریشانی، علی ؛ میرزایی، نقی ؛ Corresponding Author : عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:دانشگاهصنعتنظریهی داده بنیادgrounded theoryEconomic DevelopmentuniversityIndustries
-
9.
Writer : حسینی، سیدمحمود ؛ قره چه، منیژه ؛ اصولیان، محمد ؛ Corresponding Author : نصیری، مرضیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 13 to 35 )
Keywords:بازاریابی کارآفرینانهتحول گراتاثیرسازیمنطق مبتنی برخدمتبازاریابی کارآفرینینظریهرویکردنظری
-
10.
Writer : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 83 to 101 )
Keywords:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیادمحصولات مصرفی تندگردشابعاد راهبرد فروشراهبرد فروش برندپیشایندهای راهبرد فروش