-
1.
Writer : العکار، عمادالدین ناظم عبید ؛ Corresponding Author : جعفرزاده کرمانی، زهرا ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 64 to 79 )
Keywords:رضایت کاربرانکتابخانه دیجیتال آستان قدس رضویکارایی کتابخانه دیجیتالAstan-e Quds-e RazaviDigital libraryUsabilityusers' satisfaction
-
2.
Writer : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 206 to 228 )
Keywords:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانIranian Institute of Information ScienceTechnology (IranDoc)Users supportuser satisfactioncustomer relationshipTechnical Supportفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
3.
Writer : خاصه، علی اکبر ؛ سهیلی، فرامرز ؛ علایی، لیلا ؛ Corresponding Author : مختاری، حیدر ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 215 to 234 )
Keywords:ایرانکتابخانه های عمومیرضایت کاربرانpublic librariesuser satisfactionlibrary spaceLibrary Architecture
-
4.
Writer : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ Corresponding Author : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 279 to 301 )
Keywords:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارنAIPA AnalysisService Qualitycustomer satisfactionpublic libraryKano Model
-
5.
Writer : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 81 to 109 )
Keywords:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندیOrganizational innovationQuality of IT servicesDecision making and Prioritizationuser satisfactionAnalysis Network Process