چکیده:
این پژوهش با استفاده از روش توصیفی- همبستگی به «بررسی رابطه بین ابزارهای برنامه های ترویجی با ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان اردبیل» میپردازد. بدین منظور این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین ابزارهای برنامه های ترویجی با ایجاد ارزش ویژه برند انجام گرفت. اطلاعات مربوط به قسمت های نظری این پژوهش با استفاده از روش کتابخانهای و اسنادی تهیه شده اند و اطلاعات بخش عملی به شیوه میدانی از طریق پرسشنامه از نمونههای آماری (384 نفر از مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان اردبیل) جمع آوری شده اند. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون انجام گرفته است و نتایج پژوهش حاکی از آن است که؛ بین ابزارهای برنامه های ترویجی با ایجاد ارزش ویژه برند رابطه معنی داری وجود دارد، بین ابزارهای برنامه های ترویجی با آگاهی از برند رابطه معنی داری وجود دارد، بین ابزارهای برنامه های ترویجی با تداعی برند رابطه معنی داری وجود دارد، بین ابزارهای برنامه های ترویجی با کیفیت متصورشده برند رابطه معنی داری وجود دارد.
خلاصه ماشینی:
000 تعداد نمونه 384 طبق نتایج جدول فوق و با توجه به اینکه سطح معناداری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است، بنابراین می توان گفت که بین ابزارهای برنامه های ترویجی با آگاهی از برند رابطه معنی داری وجود دارد.
طبق نتایج جدول فوق و با توجه به اینکه سطح معناداری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است، بنابراین می توان گفت که بین ابزارهای برنامه های ترویجی با تداعی برند رابطه معنی داری وجود دارد.
طبق نتایج جدول فوق و با توجه به اینکه سطح معناداری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است، بنابراین می توان گفت که بین ابزارهای برنامه های ترویجی با کیفیت متصورشده برند رابطه معنی داری وجود دارد.
طبق نتایج جدول فوق و با توجه به اینکه سطح معناداری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است، بنابراین می توان گفت که بین ابزارهای برنامه های ترویجی با وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد.
در رابطه با فرضیه 2 و طبق نتایج به دست آمده و با توجه به اینکه سطح معناداری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است، بنابراین می توان گفت که بین ابزارهای برنامه های ترویجی با تداعی برند رابطه معنی داری وجود دارد.
در رابطه با فرضیه 4 و طبق نتایج به دست آمده و با توجه به اینکه سطح معناداری خطای آزمون برای سطح اطمینان 99/0 کمتر از 01/0 است، بنابراین می توان گفت که بین ابزارهای برنامه های ترویجی با وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد.