بهار 1395، دوره دوم - شماره 1
-
نویسنده : محمودی، محمدتقی ؛ نیک پور دهکردی، عظمی ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردعملکردمدیریت استعدادکارکنانمدیرانارزشیابی عملکرد کارکنانپرسشنامهارزشیابی عملکردپژوهشرابطه
-
نویسنده : جعفری دهکردی، محمود ؛
(21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان
-
نویسنده : جعفری دهکردی، محمود ؛
(15 صفحه - از 34 تا 48 )
کلیدواژه ها:کلید واژهها: مسئولیت اجتماعیرفتار خریدمصرف کنندگانوضعیت رقابتیISO26000مسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعیسازمانکارکنانعملکرد شرکتمزیت رقابتی
-
نویسنده : زراعت کیش، سیدیعقوب ؛ رستگار جو، حسین ؛
(9 صفحه - از 49 تا 57 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشرقابت جهانیسازمان های اقتصادیاطلاعاتفناوری اطلاعاتسازمانمدیران
-
نویسنده : مبارکی، منوچهر ؛ مولوی، مهران ؛
(14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:ساماندهی مدیریت شهریراهبردهای شهر سازی نوینقوانین و مقررات ترافیکمدیریت شهری
-
نویسنده : کاشانی، مجید ؛
(14 صفحه - از 86 تا 99 )
کلیدواژه ها:مالیاتمالیات بر ارزش افزودهفرار مالیاتیمالیات غیر مستقیممالیات بر مصرفمصرفنظام مالیاتیقانونتورمدولتتولید
-
نویسنده : صادقی، تورج ؛ بختیاری فایندری، منصوره ؛ نویدبخش، سیما ؛
(10 صفحه - از 100 تا 109 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتتغییرنظام آموزشییاددهییادگیری.فناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزشتکنولوژی اطلاعاتتکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتتکنولوژیفناوری اطلاعاتی و ارتباطیمعلماندانش
-
نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
(14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان
-
نویسنده : بایرامی، ملینا ؛
(10 صفحه - از 124 تا 133 )
کلیدواژه ها:قیمت عادلانهادراک مصرف کنندهرضایت مصرف کنندهدرک قیمتعوامل تاثیر گذار بر قیمت هاقیمتمصرفکنندهدرکرضایت مشتری
-
نویسنده : رحیمی، غلامرضا ؛ پذیره، طاهره ؛
(7 صفحه - از 134 تا 140 )
-
نویسنده : بهرام وش، شیوا ؛ نیک آیین، زینت ؛
(7 صفحه - از 141 تا 147 )
کلیدواژه ها:آمادگی جسمانیمربیانمولفه های اخلاقیصاحب نظرانورزش
-
نویسنده : نوروزیان امیری، سیدمحمد ؛ رمضان تبار، علی ؛
(13 صفحه - از 148 تا 160 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیتحول سازمانبانک رفاهمدل یادگیری ویلسونسبک یادگیری
-
نویسنده : نوروزنیا، علی ؛
(14 صفحه - از 161 تا 174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظاراتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریمشتریانرضایت مشتریخدماتسازمانبازاریابیبازار
-
نویسنده : احمدی، عباس ؛ عارفی صدر، فاطمه ؛ علی آبادی، فریدون ؛
(14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیفاصله اجتماعیافسردگی کارکنان و رفتارهای انحرافی محیط کاررفتارهای انحرافی در محیط کاررضایت شغلی کارکنان