چکیده:
هدف این پژوهش تاثیر کیفیت محصول، تصویر برند، اعتماد برند بر رضایت و وفاداری مشتریان برند اجه فامیلی در میان مشتریان شهرستان گنبد کاووس است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان برند اجه فامیلی در شهرستان گنبد کاووس انتخاب شد. داده های موردنیاز از طریق ابزار پرسشنامه و با استفاده از روش نمونه گیری دردسترس از 384 نفر از اعضای نمونه جمعآوری شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات و مدل از مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها نیز از نرم افزار SPSS نسخه 23 و PLS SMART نسخه 3 استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت محصول بر تصویر برند تاثیر معناداری دارد.کیفیت محصول بر اعتماد به برند تاثیر معناداری دارد.کیفیت محصول بر رضایت مشتری تاثیر معناداری دارد.تصویر برند بر رضایت مشتری تاثیر معناداری دارد.اعتماد به برند بر رضایت مشتری تاثیر معناداری دارد.رضایت مشتری بر وفاداری مشتری تاثیر معناداری دارد.
خلاصه ماشینی:
ازاين رو، در اين پژوهش سعي بر آن است که به بررسي تاثير کيفيت محصول ، #$ #< تصوير برند، اعتماد برند بر رضايت و وفاداري مشتريان بپردازد.
ديپورتا و يايا١٠(٢٠٢١) در پژوهشي به بررسي تاثير کيفيت محصول ، تصوير تجاري، اعتماد به نام تجاري بر رضايت و وفاداري مشتريان پرداختند، جامعه اماري اين پژوهش ١٨٥ نفر از مشتريان موبايل سامسونگ در شهر دنپاسار بودند؛ داده ها به وسيله پرسشنامه گرد آوري و توسط تکنيک هاي تحليل مسير مورد آناليز قرار گرفت نتايج حاصل از تجزه و تحليلها نشان داد که کيفيت محصول بر تصوير و اعتماد برند و رضايت مشتري تاثير معناداري دارد.
979 قبول 87 ٥- بحث و نتيجه گيري در اين پژوهش به بررسي تاثير کيفيت محصول ، تصوير برند، اعتماد برند بر رضايت و وفاداري مشتريان برند اجه فاميلي در ميان مشتريان شهرستان گنبد کاووس پرداخته شد؛ بر اين اساس فرضيه هاي تحقيق به وسيله ضرايب مسير و آماره تي مورد آزمون قرار گرفته اند.
(2019), “Relationship marketing and customer satisfaction in the Ghanaian hospitality industry: an empirical examination of trust and commitment”, Journal of Hospitality and Tourism Insights, Vol. 2 No. 4, pp.
(2013), “The impact of corporate social responsibility (CSR) and customer trust on the restoration of loyalty after service failure and recovery”, Journal of Services Marketing, Vol. 27 No. 3, pp.
The effect of E-Service Quality, E-Trust, Price and Brand Image Towards E-Satisfaction and Its Impact on E-Loyalty of Traveloka's Customer.