کلیدواژه رضایت و وفاداری مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اکبری، جواد ؛ نویسنده : موسوی زاده، سید رضا ؛ سیدی، سید ایمان ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:سفارشی سازیرضایت و وفاداری مشتریاستانداردسازی خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : وانی شجاع، نوشین ؛ نویسنده : فتاحی، مجید ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (7 صفحه - از 71 تا 77 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی سبزرضایت و وفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : غفوری آغمیونی، سمانه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:رضایت و وفاداری مشتریدرک سهولت استفاده و امنیتدرک مفید بودن در مشتریاناعتماد مشتریان به سایت بانکداری الکترونیک
- 4.
-
5.
نویسنده مسئول : ارشاد، سحر ؛ نویسنده : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار