چکیده:
در این مقاله به شرکتهای بیمه به منظور ایجاد رابطهء نزدیک و مستمر با مشتری،به کارگیری روش مدیریت روابط مشتری (CRM) پیشنهاد میشود. برای اجرای این پروژه هفت مرحله معرفی شده است که با توجه به رویکرد شرکتها به پروژهها از لحاظ تأثیر آن بر نرخ بازدهی سرمایهگذاری حایز اهمیت است.
خلاصه ماشینی:
"برای اجرای این پروژه هفت مرحله معرفی شده است که با توجه به رویکرد
روابط مشتری از آخرین دههء قرن 91 مورد توجه قرار گرفته است(چاسی و کیس،
پیدایش مدیریت روابط مشتری است که به وسیلهء سیستمهای اطلاعاتی منسجم و
ارائهء خدمات مناسب و مدیریت کردن روابط با آنها ممکن است آنها به مشتریان
"مدیریت روابط مشتری رویکردی سازمانی است برای درک و تحت تأثیر قرار دادن
CRM همچنین به شرکت این امکان را میدهد که با انواع مشتریان مختلف
CRM مدرن شامل فرمهایی است که اطلاعات محصول و مشتری را به همراه
CRM و بازاریابی روابط در واقع افزایش سودآوری مؤسسه از طریق توجه به
برتری دارد یا خیر؟به این منظور برای اجرای پروژهء CRM در اینجا هفت مرحله
مرحلهء ششم؛مقایسهء بازدهی برآوردی با وضع موجود زمانی که بازدهی در شرایط موجود و پس از اجرای CRM تعیین گردید باید این دو
اجرای پروژهء CRM مانند تمام پروژههایی که در یک شرکت انجام میشود باید
(2) Bull در اجرای CRM باید از تصورات غلطی که ممکن است وجود داشته باشد پرهیز
برای اینکه نرمافزار CRM به نحو احسن کار کند باید این پروژه را جزئی از
بنابراین برای اجرای این پروژه باید روشهای پرداخت الکترونیکی نیز وجود
مزایای مدیریت روابط مشتری برای شرکتهای بیمه را میتوان به دو گروه مزایای
در این مقاله بعد از تشریح CRM و مزایایی که برای شرکتهای بیمه دارد،هفت
مرحله برای اجرای یک پروژهء موفق CRM ذکر گردید که شرکتهای بیمه میتوانند
دیگر استفاده کنند تا از این طریق بیمه هرچه بیشتر جای خود را در بین اقشار مردم"