موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 7 |
مدیریت 5 |
میان رشته ای 4 |
فلسفه و کلام 3 |
علوم سیاسی 2 |
جغرافیا 2 |
حوزه سلامت 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
حقوق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 29 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 12 |
علمی-پژوهشی 4 |
علمی-ترویجی 2 |
C 1 |
B 1 |
A 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای
نویسنده : نوریجانی، علی ؛ افشانی، سید علیرضا ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، حسین ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » تابستان 1402- شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 404 تا 429 )
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی جامعه شبکه ای حکمرانی هوشمند حکمرانی دیجیتال حکمرانی باز حکمرانی کنترلی
-
2.
شرایط و زمینههای شکلگیری حکمرانی خوب در رسانههای اجتماعی با تأکید بر مؤلفۀ پاسخگویی؛ یک مطالعۀ دادهبنیاد
نویسنده : عمادی، حمیدرضا ؛ اسلامی، حسین ؛ نویسنده مسئول : افشانی، سیدعلیرضا ؛
مجله : تحقیقات فرهنگی ایران » بهار 1402 0 شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها: حکمرانی خوب رسانۀ اجتماعی پاسخگویی برخط قدرت رامشدۀ حاکمیت
-
3.
آسیبشناسی تاثیر سازههای سیاسی بر شبکهی ارتباطی منبر در ایران (نظرسنجی تطبیقی جوانان و منبریان)
نویسنده : ترکاشوند، حسین ؛ اسلامی، حسین ؛ نویسنده مسئول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » بهار 1402، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 234 تا 244 )
کلیدواژه ها: جوانان فرهنگ عمومی فرهنگ رسمی منبر مسئولان
-
4.
رویکردشناسی رسانههای سنتی-سیاسی در ایران (نمونهی موردی: منبر)
نویسنده : ترکاشوند، حسین ؛ اسلامی، حسین ؛ نویسنده مسئول : مزیدی شریف آبادی، محمد ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی منبر مخاطب جوان اقناع اندیشه تولید انگیزش
-
5.
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی
نویسنده مسئول : قبله زاده، سیدحسام ؛ نویسنده : افشانی، سیدعلیرضا ؛ اسلامی، حسین ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » زمستان 1401- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 437 تا 467 )
کلیدواژه ها: جوانان شایعه فضای مجازی اخبار باورپذیری
-
6.
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران)
نویسنده مسئول : عزیزیان، محمد ؛ نویسنده : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛ اسلامی، حسین ؛
مجله : بررسی های مدیریت رسانه » پاییز 1401 - شماره 3 (27 صفحه - از 301 تا 327 )
کلیدواژه ها: روابط عمومی رسانه اجتماعی سازمان خدماتی مترو تهران
-
7.
کاوشی کیفی در بسترهای اجتماعی فرایند پرداخت مالیات
نویسنده : زارع، علیرضا ؛ اسلامی، حسین ؛ توتونچی، جلیل ؛ روحانی، علی ؛ نویسنده مسئول : افشانی، سیدعلیرضا ؛
مجله : جامعه شناسی کاربردی » پاییز 1401 - شماره 87 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها: مالیات مشارکت اجتماعی قانونگریزی مودیان مالیاتی بیاعتمادی نهادی
-
8.
دوگانهانگاری اعتماد به منابع خبری: کاوشی زمینهمند از فرایند فروکاست شایعهسازی و شایعهپذیری در میان جوانان
نویسنده : قبله زاده، سیدحسام ؛ اسلامی، حسین ؛ نویسنده مسئول : افشانی، سیدعلیرضا ؛
مجله : تحقیقات فرهنگی ایران » تابستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها: افکار عمومی رویکرد کیفی کاربران فضای مجازی فروکاست شایعه
-
9.
از وارونگی تا واسازی مالیاتستانی-مالیاتدهی ایدهآل، به سوی یک نظریۀ زمینهای
نویسنده : زارع، علیرضا ؛ اسلامی، حسین ؛ توتونچی، جلیل ؛ روحانی، علی ؛ نویسنده مسئول : افشانی، سیدعلیرضا ؛
مجله : جامعه شناسی اقتصادی و توسعه » بهار و تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (29 صفحه - از 59 تا 87 )
کلیدواژه ها: کادر مالیاتستانی بیگانگی نظری-عملی مالیاتستانی-مالیاتدهی ایدهآل <Param Name=value>وارونگی/ واسازی</Param> واسازی وارونگی مودیان مالیات پرداخت مالیات اقتصادی بیگانگی اعتماد مالیات گریزی ساخت اجتماعی
-
10.
واکاوی چگونگی دستیابی به مزیت رقابتی پایدار در پرتوی سرمایه روان شناختی مثبت
نویسنده : جاوری، علیرضا ؛ امراللهی، ناهید ؛ اسلامی، حسین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ نویسنده مسئول : دهقان دهنوی، حسن ؛
مجله : مدیریت منابع انسانی پایدار » پاییز و زمستان 1400، سال سوم - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 156 تا 179 )
کلیدواژه ها: معادلات ساختاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران مزیت رقابتی پایدار تحلیل محتوای کیفی سرمایه روانشناختی مثبت