کلیدواژه Social Media Marketing / (51 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 237 تا 254 )
کلیدواژه ها:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
3.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
4.
نویسنده مسئول : Parayil Iqbal، Ubais ؛ نویسنده : V K، Hamza ؛ Sainudheen، Shajeer ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 889 تا 903 )
کلیدواژه ها:brand loyaltySocial Media MarketingCustomer engagementSocial Media PlatformsOnline shoppers
-
5.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
6.
نویسنده : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:نظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعیبازار فرامکانبازار شبکهای
-
7.
نویسنده مسئول : محمدی، آناهیتا ؛ نویسنده : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:مقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکبازاریابی
-
8.
نویسنده مسئول : Abbasimehrb، Hossein ؛ نویسنده : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement
-
9.
نویسنده : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه
-
10.
نویسنده : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 717 تا 740 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان