کلیدواژه Social Media Marketing / (89 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Shahmohamadi، Mahshid ؛ Rahchamani، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Lotfizadeh، Fereshte ؛
مجله:Digital Content Management»Autumn & Winter 2025, Volume 5 - Number 10 (17 صفحه - از 276 تا 292 )
کلیدواژه ها:Content analysisSMEsqualitative researchBrand EngagementSocial Media MarketingHealth crisesinnovative strategies
-
2.
نویسنده : گنجی خو، محسن ؛ هرندی، عطاءاله ؛ وهاب زاده منشی، شادان ؛ نویسنده مسئول : موقرمقدم، فرشید ؛
مجله:مدیریت استراتژیک هوشمند»پاییز 1404، دوره چهارم - شماره 3 ISC (55 صفحه - از 577 تا 631 )
کلیدواژه ها:پذیرش فناوریگردشگری پزشکیتحلیل مضمونبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
3.
نویسنده : گنجی خو، محسن ؛ موقرمقدم، فرشید ؛ هرندی، عطاءاله ؛ وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1404، دوره ششم - شماره 3 (34 صفحه - از 378 تا 411 )
کلیدواژه ها:روشهای تصمیمگیری چندمعیارهپذیرش فناوریگردشگری پزشکیتحلیل مضمونبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : Fathi، Lila ؛ Haghshenas Kashani، Farideh ؛ Heydariyeh، Seyyed Abdollah ؛ نویسنده مسئول : Vakil Alroaia، Younos ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2025, Volume 11 - Number 3 ISC (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingDigital marketingForeign Trade Development
-
5.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : پروینی، سمیه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1404 - شماره 22 رتبه: ب/ISC (21 صفحه - از 41 تا 61 )
کلیدواژه ها:اعتمادارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برنددرگیری برند رسانه اجتماعی
-
6.
نویسنده : تجددی پاسکیایی، محمد ؛ کریم زندی، مسعود ؛ نظری، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : مقدم، ابوالفضل ؛
مجله:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»تابستان 1404 - شماره 13 (11 صفحه - از 200 تا 210 )
کلیدواژه ها:بازاریابی شبکه های اجتماعیهویت یابی برندرضایتمندی مشتریوفاداری برند
-
7.
نویسنده : Abar، Vali ؛ Fattahi، Majid ؛ نویسنده مسئول : Fani، Majid ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Spring 2025, Volume 13 - Number 2 ISC (15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:contextual factorsSocial Media Marketingcausal factorsFashion and Apparel Industry
-
8.
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)
مقالهنویسنده : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : باقریان کاسگری، باقر ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1404 - شماره 13 (29 صفحه - از 4 تا 32 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرسانههای اجتماعیجذب مشتریانصندوق کارآفرینی امید
-
9.
نویسنده مسئول : آقایی، رقیه ؛ نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ ملک محمدی، اناهیتا ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1403 - شماره 40 رتبه: ب/ISC (15 صفحه - از 117 تا 131 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانه اجتماعیباشگاههای فوتبالتحلیل مضمونرسانههای اجتماعی
-
10.
نویسنده مسئول : Mahdieh، Omid ؛ نویسنده : Mohammadi، Saeed ؛ Mohammadi، Fariba ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2024, Volume 17 - Number 4 رتبه: بین المللی/ISC (20 صفحه - از 1043 تا 1062 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessInstagramPurchase IntentionSocial Media Marketingconsumer motivation
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (29 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)