ترابی گودرزی، مریم/ 2 مقاله
| مجله (تعداد مقاله) |
|---|
| نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
| نشریه مدرس علوم انسانی 1 |
| موضوع (تعداد مقاله) |
|---|
| مدیریت 1 |
| میان رشته ای 1 |
| زبان (تعداد مقاله) |
|---|
| فارسی 2 |
| رتبه (تعداد مقاله) |
|---|
| علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : انواری رستمی، علی اصغر ؛ نویسنده : ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمدلو، مسلم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1384، دوره نهم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:مشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرف1241384Param>1384 <کلید واژهها: کیفیت خدمات بانکیمدل سرو ایمپرف. 101383 پذیرش: 22