کلیدواژه مدل سروپرف / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رهبری پور، کسری ؛ سالک، رقیه ؛ پژوهان، موسی ؛ قاسم زاده، بهنام ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»تابستان 1397 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماتمدل سروپرفتمایلات رفتاریموزه
-
2.
نویسنده : میرغفوری، سید حبیب اله ؛ سنگبر، محمدعلی ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1394 ، سال هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 587 تا 606 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروپرفرضایت مشتریتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستونماتریسراهبردیخاکستری
-
3.
نویسنده : رجبپور، ابراهیم ؛ توکلی، عبداله ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1394 - شماره 26 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکیفیت خدماتمدل سروپرفآمادگی الکترونیکی
-
4.
نویسنده : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 صفحه - از 171 تا 191 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری
-
5.
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان