مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
2.
نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛ نویسنده : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 174 تا 212 )
کلیدواژه ها:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
3.
نویسنده : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند