مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه اقتصاد و تجارت نوین 1 |
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه اخلاق در علوم و فناوری 1 |
نشریه دانش مدیریت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 2 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده : جمشیدی، فرح ؛ میرابی، دکتر وحید رضا ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ نویسنده مسئول : اسدالله، دکتر هوشنگ ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 103 تا 108 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیتصویر ذهنیاستراتژی بازاریابیارزش ویژه برندبرند اخلاقی
-
2.
نویسنده : نصری، حسین ؛ اسدالله، هوشنگ ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (7 صفحه - از 230 تا 236 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشموفقیتشرکت بهره برداری نفت و گازمدیرانعوامل کلیدی موفقیتسازمان
-
3.
نویسنده : معارفی، محمود ؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
4.
نویسنده : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ معارفی، محمود ؛ نویسنده مسئول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 177 تا 210 )
کلیدواژه ها:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
5.
نویسنده : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (25 صفحه - از 52 تا 76 )
کلیدواژه ها:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی
-
6.
نویسنده : اسدالله، هوشنگ ؛ ماکویی، احمد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1384 - شماره 71 ISC (38 صفحه - از 3 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل ریاضیمدیریت زنجیره تامینزنجیره ارزشدیدگاه مبتنی بر منابعرهبری هزینهتوسعه محصول جدیدمدل تصمیم گیری چند هدفه
-
7.
نویسنده : اسدالله، هوشنگ ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1382 و بهار 1383 - شماره 9 و 10 ISC (2 صفحه - از 137 تا 138 )
کلیدواژه ها: