موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 60 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 3 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 72 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 32 |
ب 9 |
علمی-ترویجی 5 |
الف 4 |
A 3 |
C 1 |
B 1 |
-
1.
بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدصادق ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند برندسازی استارتاپ مطالعه چندموردی هـا برنـد پژوهش فرایند برندسازی فرایند استارتاپ ها
-
2.
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی
نویسنده : حسینی رستمی، سید محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله : مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی » بهار 1402 - شماره 13 (11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز بسته بندی سبز کاهش زباله مواد دوستدار طبیعت
-
3.
قیمتگذاری و تبلیغ پویا در فروش بلیت رخدادهای ورزشی و تفریحی با استفاده از کنترل بهینه
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ حقیقی، محمد ؛ آصفی، توران ؛ نویسنده مسئول : پورکاظمی، محمد حسین ؛
مجله : چشم انداز مدیریت صنعتی » پاییز 1401 - شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 89 تا 113 )
کلیدواژه ها: تبلیغ کنترل بهینه قیمتگذاری برنامهریزی ظرفیت اصل ماکزیمم پونتری اگین
-
4.
بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )
نویسنده : کریمیان کاکلکی، مهدی ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1401- شماره 129 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی آینده پژوهی مدلسازی معادلات ساختاری بازاریابی اجتماعی
-
5.
طراحی و تبیین مدل ادامۀ حیات و تقویت برند هتل با رویکرد توسعۀ صنعت گردشگری (مطالعۀ موردی: هتلهای منتخب چهارستاره و پنجستارۀ شهر مشهد)
نویسنده : دانشمند، بهناز ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
مجله : گردشگری و اوقات فراغت » پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (26 صفحه - از 143 تا 168 )
کلیدواژه ها: تقویت برند ادامۀ حیات هتل توسعۀ صنعت گردشگری
-
6.
بررسی استراتژیهای رقابتپذیری بینالمللی شرکتهای صنایع در بازارهای برونمرزی مطالعه موردی: استان مرزی خوزستان
نویسنده : غبیشاوی، حسین ؛ حقیقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجله : علوم و فنون مرزی » پاییز 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 122 تا 149 )
کلیدواژه ها: استان خوزستان نواحی مرزی برونمرزی رقابتپذیری بینالمللی شرکت صنایع
-
7.
تاثیر یک کمپین رسانه های اجتماعی در موفقیت معرفی یک محصول جدید
نویسنده مسئول : اصفهانی، کریم ؛ نویسنده : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحه - از 109 تا 121 )
کلیدواژه ها: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
8.
اثرگذاری عاملهای حس اجتماعی و تست محصول جدید بر قصد توصیه و احتمال خرید محصول جدید: نقش نگرش نسبت به نام و برند محصول جدید
نویسنده مسئول : اصفهانی، کریم ؛ نویسنده : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » تابستان 1400 - شماره 7 (14 صفحه - از 46 تا 59 )
کلیدواژه ها: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
9.
شناسایی و رتبه بندی راهبردهای آتی تجاری سازی فناوریهای نوین در شرکت های دانش بنیان نوپا
نویسنده مسئول : کریمی یزدی، عبدالرسول ؛ حقیقی، محمد ؛ نویسنده : ناطق، تهمینه ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » بهار 1400- شماره 124 رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 30 تا 44 )
کلیدواژه ها: آینده پژوهی رتبه بندی شرکت های دانش بنیان راهبردهای تجاری سازی
-
10.
مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان تولیدی
نویسنده مسئول : نیک کار، امیر ؛ نویسنده : حقیقی، محمد ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله : پژوهش های مدیریت راهبردی » زمستان 1399 - شماره 79 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد رهبری مشارکتی رهبری استراتژیک رهبری مشارکتی استراتژیک شرکت های دانش بنیان تولیدی مدیران مدیران ارشد تیم سازمانی اقتصاد دانش بنیان تیم مدیریت ارشد