سیدنقوی، علی/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
نشریه مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
-
1.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:گردشگری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیککیفیت الکترونیک
-
2.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ بحرالعلوم، محمدمهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1392 - شماره 28 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوال تعدیل یافتهشکاف های خدماتیکیفیت خدمتمدلخدمتمشتریان
-
3.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ سپندارند، صادق ؛ رامین مهر، حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیبانک صادراتقابلیت یادگیری سازمانی: سرمایههای فکری
-
4.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نجفی کلیانی، وحید ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 129 تا 154 )
کلیدواژه ها:بیمهانعطاف پذیریمنابع انسانیعملکرد سازمانیانعطاف پذیری منابع انسانیکارکنانعملکردشرکتهای بیمهمهارتیسازمانمدیریتعملکرد شرکت
-
5.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت فروشگاههای الکترونیکی