کلیدواژه کیفیت خدمت / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پسیان، غلامرضا ؛ پاشاپور، فتح اله ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 15 (30 صفحه - از 29 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدمترضایت مشتریوفاداری مشتریخوشایندی از خدمات جانبیموانع تعویض خدمت دهندهصمیمیت با مشتریمشتریمشتریانکیفیتبانکخدمات
-
2.
نویسنده : رضوانی چمن زمین، علیرضا ؛ پورحبیب، مهدی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1397 - شماره 13 (12 صفحه - از 72 تا 83 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمترضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطه
-
3.
نویسنده : مرادی، محمدرضا ؛ صالحی ساداتی، سید سعادت الله ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1397 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 69 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتباشگاه سپاهانهوادار ورزشیقصد حضور مجددهمزادپنداری تیمی
-
4.
نویسنده : پاسلاری، پیام ؛ انواری رستمی، علی اصغر ؛ شریفی، مانی ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1397، سال هشتم - شماره 4 ISC (21 صفحه - از 267 تا 287 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتتصویر ذهنی فروشگاهبازاریابی توصیه ایویژگی منطقه ای
-
5.
نویسنده : کوزه گری ممقانی، زهرا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (24 صفحه - از 627 تا 650 )
کلیدواژه ها:تعهدبیمهرضایتکیفیت خدمتوفاداری مشتریارزش درک شده
-
6.
نویسنده : افکانه، صغری ؛ جعفری، پریوش ؛ پاشا شریفی، حسن ؛ قورچیان، نادر ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 127 تا 152 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتخدمت محوریرهبری خدمتیادگیری خدمتجو خدمت مدیریت مشتریان
-
7.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ کاشانی، سید حسام ؛ نیکوکار، هانی ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1393 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 51 تا 74 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتبهره وری سازمانیکیفیت سیستماعتماد به همکارانحمایت مدیریتسیاست پاداشتسهیم دانشاطلاعاتبهره و ری سازمانیمدیرترفتار تسهیم دانشمدیریتمدیریت دانشسیستمکارمندان
-
8.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ نقاش، آرش ؛ محمدیان، میلاد ؛
مجله:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»بهار 1393، سال چهاردهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 151 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتشکاف کیفیت خدمتالگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبیمشتری
-
9.
نویسنده : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 78 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
-
10.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ بحرالعلوم، محمدمهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1392 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوال تعدیل یافتهشکاف های خدماتیکیفیت خدماتکیفیت خدمتمدلخدمتمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)