تابستان 1390 - شماره 12
کارآفرینی در بخش عمومی: رویکرد هم افزایی
نویسنده : الوانی، مهدی؛ محمدی الیاسی، قنبر؛ خنیفر، حسین؛ جندقی، غلام رضا؛ وکیلی، یوسف؛
(24 صفحه - از 5 تا 28 )
تبیین الگوی رابطه بین تنیدگی و رفتار شهروندی سازمانی با رویکرد فراتحلیل
نویسنده : فانی، علی اصغر؛ محمدی، جیران؛ آذر، عادل؛ فتحی، سعید؛
(24 صفحه - از 29 تا 52 )
مطالعه اکتشافی آئین رهبری فرماندهان شهید با استفاده از نظریه مبنائی
نویسنده : عباسی، داوود؛ پورعزت، علی اصغر؛ قلی پور، آرین؛ باقری کنی، مصباح الهدی؛
(18 صفحه - از 53 تا 70 )
شناسایی و سنجش مؤلفه های هوش معنوی در محیط کار؛ مطالعه موردی در بیمارستان لبافی نژاد تهران
نویسنده : زارعی متین، حسن؛ خیر اندیش، مهدی؛ جهانی، حوریه؛
(24 صفحه - از 71 تا 94 )
الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی
نویسنده : سیدنقوی، علی؛ شکیبا جمال آباد، غدیر؛
(16 صفحه - از 95 تا 110 )
بررسی رابطه ی منابع قدرت مدیران با ویژگی های شخصیتی کارآفرینی کارکنان
نویسنده : پورقاز، عبدالوهاب؛ محمدی، امین؛
(20 صفحه - از 111 تا 130 )
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه
نویسنده : سالار زهی، حبیب الله؛ امیری، یاسر؛
(14 صفحه - از 131 تا 144 )