مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 3 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : Alizadeh Zoeram، Ali ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2018, Volume 11 - Number 2 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 351 تا 378 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementCustomer Lifetime Valuefuzzy inference systemLRFM modelcustomer clustering analysis
-
2.
نویسنده : Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛ Amini، Alireza ؛ Latifi، Meisam ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»January 2014, Volume 7 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 95 تا 120 )
کلیدواژه ها:firm performanceECP ChainCustomer ServicesIT capabilityITSPIEmployeeServiceSEMJournal
-
3.
نویسنده : Shirazi، Ali ؛ Zeynvand Lorestani، Hanzaleh ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2013, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 153 تا 178 )
کلیدواژه ها:Social Identitybrand loyaltyBrand Identitybrand identification