کلیدواژه LRFM model / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 559 تا 585 )
کلیدواژه ها:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)
-
2.
نویسنده : فتاحی، سمیه ؛ ربیعی، محمد ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1399 - شماره 102 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 419 تا 441 )
کلیدواژه ها:خوشه بندیماتریس ارزش مشتری مارکوستحلیل رفتار کاربرانپایگاه اطلاعاتی گنجمدل LRFM
-
3.
نویسنده : Alizadeh Zoeram، Ali ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2018, Volume 11 - Number 2 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 351 تا 378 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementCustomer Lifetime Valuefuzzy inference systemLRFM modelcustomer clustering analysis
-
4.
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 135 تا 150 )
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)