کلیدواژه Customer relationship management / (118 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عابدی، رحیم ؛ نویسنده : محمدزاده ونستان، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 34 تا 58 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت روابط با مشتریپذیرش فناوریمدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی
-
2.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : محمد خانی، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
4.
نویسنده : شادمهری، علی ؛ نویسنده مسئول : مصلح، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری
-
5.
نویسنده مسئول : سالاری پور، محمدرضا ؛ نویسنده : قاسمی بیورزنی، قاسم ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 388 تا 402 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیعوامل تکنولوژیکی
-
6.
نویسنده : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحه - از 5 تا 19 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20
-
7.
تأثیر هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری با هدف افزایش مزیت رقابتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
نویسنده مسئول : نیک بین، مهنا ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریدفاتر خدمات مسافرتی
-
8.
نویسنده : غضنفری، مهدی ؛ جان نثار احمدی، هدی ؛ نویسنده مسئول : شمس، امیر ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»بهار 1402،سال سوم - شماره 8 (16 صفحه - از 52 تا 67 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیکیفیت زندگی کاریمدیریت روابط با مشتریانسازمان تامین اجتماعی
-
9.
نویسنده : Mirzavand، Peyman ؛ Adib، Sasan ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (6 صفحه - از 2072 تا 2077 )
کلیدواژه ها:Knowledge managementCustomer relationship managementorganizational trustOrganizational commitment
-
10.
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای الکترونیکتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (29 مقاله)
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- A (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)