موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 6 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
الف 2 |
ج 1 |
ب 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : عربی، احمد ؛ عظیمی، اسماعیل ؛ امام جمعه، سید محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 39 تا 70 )
کلیدواژه ها:تفکر طراحییادگیری مبتنی بر بازیبرنامه درسی ریاضیبازیهای آموزشی دیجیتال
-
2.
نویسنده مسئول : عربی جونقانی، احمد ؛ نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛ مهرمحمدی، محمود ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1400 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 7 تا 46 )
کلیدواژه ها:ایرانمطالعه تطبیقیدوره ابتداییفنلاندبرنامه درسی زبانآموزی
-
3.
نویسنده مسئول : عظیمی، اسماعیل ؛ نویسنده : تقی زاده، عباس ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1398 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:پایاییروایی عاملیتاملسطوح تاملپرسشنامه تفکر تاملی
-
4.
نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛ حاتمی، جواد ؛ فردانش، هاشم ؛ نوروزی، امید ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1398 - شماره 137 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشیکارورزیتاملروشهای آموزشیاعتباریابی درونیطراحی محیط یادگیری
-
5.
نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1393 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:چند رسانه ای آموزشیدیکته یارناتوانی یادگیری املامشکلات حافظه دیداریمشکلات حافظه شنیداریرسانهایدانشآموزانآموزششنیداری
-
6.
نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛ جعفری هرندی، رضا ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1393، سال یازدهم - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 34 تا 44 )
کلیدواژه ها:آموزش علومپيشرفت تحصيليبازي هاي آموزشي رايانه اينگرش به يادگيري درس علوم
-
7.
نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1393، دوره ی چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:چند رسانه ای آموزشیدیکته یارناتوانی یادگیری املاپیشرفت تحصیلی املا
-
8.
نویسنده : عظیمی، اسماعیل ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»سال سیزدهم، شماره 2 - پیاپی 115 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 45 تا 50 )
کلیدواژه ها:تصویرسازی ذهنیبازی های آموزشی رایانه ایآموزش نابینایانپردازش شنیداریجهت یابی و مکان یابیبینایینابیناآموزشدانشآموزانحس