موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 98 |
علوم اجتماعی 15 |
روانشناسی 10 |
میان رشته ای 9 |
مدیریت 7 |
حوزه سلامت 4 |
علوم سیاسی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اقتصاد 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 149 |
-
1.
شناسایی و اعتباریابی ویژگیهای مطلوب عناصر چهارگانه برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای حل مسئله آموزش مطالعات اجتماعی دوره کارشناسی آموزش ابتدایی
نویسنده : رحمانی، احد ؛ احقر، قدسی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » بهار 1402 - شماره 68 ISC (26 صفحه - از 171 تا 196 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان مهارتهای حل مسئله آموزش مطالعات اجتماعی
-
2.
استفاده از روش سنتزپژوهی برای شناسایی مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد شناختی
نویسنده : زادشیر، محبوبه ؛ عصاره، علیرضا ؛ غلام آزاد، سهیلا ؛ امام جمعه، محمدرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » بهار 1402 - شماره 68 ISC (32 صفحه - از 79 تا 110 )
کلیدواژه ها: ریاضی رویکردشناختی سنتزپژوهی مولفه های برنامهدرسی
-
3.
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت دانشجو معلم شایسته محور با تمرکز بر رویکرد حل مسئله
نویسنده : مویدعابدی، لیلا ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛ عصاره، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : خسروی بابادی، علی اکبر ؛
مجله : نوآوری های مدیریت آموزشی » زمستان 1401 - شماره 69 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 20 تا 38 )
کلیدواژه ها: الگو برنامه درسی دانشجو معلم رویکرد حل مسئله شایسته محور
-
4.
خط مشی های اثر بخش هوشمند سازی مدارس بر کیفیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی استان تهران
نویسنده : کمال خانی، شهرزاد ؛ سمیعی زفرقندی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها: مدارس کیفیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی هوشمند سازی پیشرفت تحصیلی
-
5.
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول
نویسنده مسئول : لطفی، حسین ؛ نویسنده : امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » زمستان1401 - شماره 84 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها: رویکرد فراترکیب نظریۀ دادهبنیاد الگوی اکر دورۀ متوسطۀ اول نظریۀ کنشگر ـ شبکه محیط یادگیری شبکه
-
6.
ویژگی عناصر برنامه منتورینگ همتا برای اساتید دانشگاه: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس
نویسنده : اوضاعی، نسرین ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 98 تا 134 )
کلیدواژه ها: دانشگاه اساتید منتورینگ منتورینگ همتا
-
7.
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی کارورزی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : رحیمی، اسماعیل ؛ احقر، قدسی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » آذر و دی 1401، دوره پانزدهم - شماره 5 ISC (14 صفحه - از 499 تا 512 )
کلیدواژه ها: اعتباریابی طراحی الگو دانشگاه فرهنگیان برنامه درسی کارورزی
-
8.
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی
نویسنده : رمضی، فریدون ؛ امینی فر، الهه ؛ عصاره، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : شیوندی چلیچه، کامران ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دوره ابتدایی درس ریاضی مسئله محور
-
9.
شناسایی ویژگیهای برنامه درسی مسألهمحور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی
نویسنده : رمضی، فریدون ؛ امینی فر، الهه ؛ عصاره، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : شیوندی چلیچه، کامران ؛
مجله : پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی » پاییز و زمستان 1401- دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 167 تا 180 )
کلیدواژه ها: محیط آموزشی نظارت مستمر مسالهمحور سوال چالشبرانگیز
-
10.
سیاستگذاری و اولویت بندی مضامین مدل برنامه درسی ریاضی با رویکرد آموزش سیار
نویسنده : خدابخشی، فاطمه ؛ امینی فر، الهه ؛ خسروی بابادی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » مرداد 1401 - شماره 21 ISC (10 صفحه - از 332 تا 341 )
کلیدواژه ها: آموزش ریاضی طراحی برنامه درسی یادگیری سیار