-
1.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ باقری، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریو صنعت هتلداری
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ باقری، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریو صنعت هتلداری