Bordbar، Anahita/ 6 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of Research in Applied Linguistics 4 |
نشریه English for Academic Purposes 1 |
نشریه Applied Language Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 4 |
-
1.
نویسنده : Banari، Reza ؛ Bardide، Ali ؛ Bordbar، Anahita ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2017, Volme 8 - Issue 8 (Proceedings of the Fourth International Conference on Language, Discourse and Pragmatics) ، الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 150 تا 163 )
کلیدواژه ها:Appraisal frameworkattitudinal resourcesevaluative language
-
2.
نویسنده : Bordbar، Anahita ؛ Bardideh، Ali ؛ Asadi، Bita Asadi ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2017, Volme 8 - Issue 8 (Proceedings of the Fourth International Conference on Language, Discourse and Pragmatics) ، الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 176 تا 182 )
کلیدواژه ها:sociolinguisticEmotion IconText Chat
-
3.
نویسنده : Banari، Reza ؛ Bardide، Ali ؛ Bordbar، Anahita ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2017, Volme 8 - Issue 8 (Proceedings of the Fourth International Conference on Language, Discourse and Pragmatics) ، الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 136 تا 149 )
کلیدواژه ها:Appraisal frameworkattitudinal resourcesevaluative language
-
4.
نویسنده : Bordbar، Anahita ؛ Bardideh، Ali ؛ Banar، Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2017, Volme 8 - Issue 8 (Proceedings of the Fourth International Conference on Language, Discourse and Pragmatics) ، الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 183 تا 191 )
کلیدواژه ها:patternsyntacticComplimenting Behavior
-
5.
نویسنده : Bordbar، Anahita ؛ Shariati، Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Winter 2009, Volume 1 - Issue 2 ISC (28 صفحه - از 179 تا 206 )
کلیدواژه ها:foreign language reading anxietyReading ProficiencyText Feature Awareness
-
6.
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohre ؛ Bordbar، Anahita ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:Processability TheorySyntactic DevelopmentLeft-Brain Dominant LearnerRight-Brain Dominant Learner