موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
الف 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : Razavipour، Kioumars ؛ نویسنده : Safari Ardakani، Sara ؛ Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها:Factor analysisValidationEnglish LanguageGrammar learningSelf-regulated Capacity
-
2.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Biparva Haghighi، Somaye ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2017, Volume 35 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 157 تا 190 )
کلیدواژه ها:ESAPAcademic writinglearning transfermultimodalityteam-teachingTeachingEnglish
-
3.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohre ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Ahmadpour Kasgari، Zahra ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2016, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 51 تا 82 )
کلیدواژه ها:Learning Stylesblended learningwriting behaviorsinput logLearning StyleEFLKolbEducationUniversity
-
4.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Akrami، Elham ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2013, Volume 5 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 47 تا 76 )
کلیدواژه ها:WritingSelf-monitoringLocal and Global Aspects of WritingSelfEFL LearnersIranEnglishAppendix
-
5.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Khazaie، Saeed ؛
مجله:Applied Research on English Language»Spring & Summer 2013, Volume 2 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:Annotated materialsformal and informal style of language teachingsemi-illiteratesSMSlexical linksconceptual linksepisodic recognition tasklanguage primingRHMIranIranianSMSIslamic Republic IranIsfahanTestFigure
-
6.
نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohre ؛ Khazaie، Saeed ؛ Mehrabi، Khodayar ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2013, volume 4 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 19 تا 41 )
کلیدواژه ها:SMSAbbreviated Didactic NotesLifelong LearningMuslim Learners
-
7.
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohre ؛ Bordbar، Anahita ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:Processability TheorySyntactic DevelopmentLeft-Brain Dominant LearnerRight-Brain Dominant Learner