موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 51 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 62 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 35 |
الف 10 |
علمی-پژوهشی 4 |
ج 2 |
د 1 |
-
51.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:پیشرانهای برندسازیمحصولات صنعتی استان لرستانبرندروش دلفی فازی
-
52.
نقش جوّ مسموم بر اینرسی سازمانی با نقش میانجی سکوت سازمانی در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی
نویسنده : حکاک، محمد ؛ زارع، فرجام ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : سپهوند، رضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1398 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:اینرسی سازمانیسکوت سازمانیجوّ مسموم سازمانیکارکنانسازمانی
-
53.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار 1397 - شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:برندسازیجامعه مسلمانبرند اسلامیبرندسازی اسلامی
-
54.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : علیزاده، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:عملکردوفاداری برندآگاهی برندارزش ویژه برند آنلاین
-
55.
نویسنده : محمدیاری، زهره ؛ سپهوند، رضا ؛ وحدتی، حجت ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1397 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 52 تا 76 )
کلیدواژه ها:سازمان های دولتیتنبلی سازمانیکارکنان نامرئیتنبلی
-
56.
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : زارع، فرجام ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»زمستان 1396 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 161 تا 187 )
کلیدواژه ها:معنویترفتارهای سیاسیرفتارهای منافقانهسیاست های سازمانی
-
57.
نویسنده : صادقی، حشمت اله ؛ نظری پور، امیرهوشنگ ؛ حکاک، محمد ؛ نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1396 - شماره 33 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:شکاف فرهنگیتحلیل خرده فرهنگواحد وظیفه ایسازمانسلسله مراتب سازمانی
-
58.
نویسنده : ساعدی، عبداله ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 217 تا 241 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدسطح درگیری ذهنیپایگاه های قدرت اجتماعی برند
-
59.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 229 تا 243 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییارزش ویژة برندچشمانداز برندعملکرد محصولموضعیابی برندصنایع غذایی ایرانارزش ویژةبرنـد