موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
-
1.
نویسنده مسئول : شفیعی، ساناز ؛ نویسنده : شاهنظری درچه، علی ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1401 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 204 تا 231 )
کلیدواژه ها:کووید 19تحلیل عاملی اکتشافی.کار هوشمندانعطافپذیری کاردورکاری هوشمندکارکناندوربحرانکاربیماریمدلفناوریکار از راه دورسازمان
-
2.
نویسنده : نوین، ساراسادات ؛ شاهنظری درچه، علی ؛ نویسنده مسئول : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»پاییز 1400 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 136 تا 160 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیقابلیت بازاریابیکسب و کارشرکتهای تعاونی
-
3.
نویسنده مسئول : شاهنظری درچه، علی ؛ نویسنده : اسدیکرد، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهرونقخدمات فرهنگیتشکلیابیبازار فرهنگی
-
4.
نویسنده : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحه - از 4066 تا 4078 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
5.
نویسنده : شاه نظری درچه، علی ؛ عرفان مهر، مهسا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (16 صفحه - از 86 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد عاطفی سازمانیهوش هیجانی سازمانیقصد ترک خدمت کارکنانهوش عاطفیقصد ترک کارکنان
-
6.
نویسنده : موزیری قیری، محمد ؛ شاه نظری درچه، علی ؛
مجله:پژوهشنامه تفسیر کلامی قرآن»تابستان 1394، دوره دوم - شماره 2 (26 صفحه - از 371 تا 396 )
کلیدواژه ها:قرآننهج البلاغهاصول عملیمدیریت ارتباط با مشتریاصول نظریمشتریمدیریتهـااسلامیبـهبـاخدارضایتحق