مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 4 |
نشریه تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری 1 |
نشریه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
علوم تربیتی 1 |
حقوق 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : خوش اخلاق، علی ؛ نویسنده مسئول : شفیع زاده، حمید ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره دهم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 65 تا 90 )
کلیدواژه ها:خلاقیتدانشگاه آزاد اسلامیکارکنانیادگیری خودتنظیمیرهبری تحول آفرین
-
2.
نویسنده : خوش اخلاق، علی ؛ شفیع زاده، حمید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (6 صفحه - از 1055 تا 1060 )
-
3.
نویسنده : رهبری، سمیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ صمدی پور، راضیه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحه - از 1721 تا 1735 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
4.
نویسنده : افضل خانی، مریم ؛ خوش اخلاق، علی ؛ گیلا، مهدی ؛ رهبری، سمیه ؛ صمدی پور، راضیه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (6 صفحه - از 1736 تا 1741 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانی رضایت شغلی ﻣﻌﻠﻢ تربیت بدنی
-
5.
نویسنده : رهبری، سمیه ؛ صمدی پور، راضیه ؛ نویسنده مسئول : خوش اخلاق، علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحه - از 2847 تا 2861 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانی استراتژیک
-
6.
نویسنده : صمدی پور، راضیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ شفیع زاده، حمید ؛
مجله:تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری»بهار 1396 - شماره 31 رتبه C (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:شرکتهای بیمهتوسعه محصول جدیداستراتژیهای تجاری
-
7.
نویسنده : صمدی پور، راضیه ؛ خوش اخلاق، علی ؛ رزقی شیرسوار، هادی ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:بهرهوریرضایت مشتریقابلیت استفاده از وبسایتگفتههای شفاهی مثبتبانکداری الکترونیک.بانکمشتریانرضایت مشتریاناطلاعات