موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 12 |
مدیریت 4 |
اخلاق 2 |
علوم اجتماعی 2 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 24 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 6 |
علمی-پژوهشی 5 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 2 |
A+ 1 |
B 1 |
ج 1 |
-
1.
نقش رهبری راهبردی در نوآوریهای دانشگاهی با میانجیگری ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه (مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج)
نویسنده : داورپناه، سید هدایت اله ؛ سیادت، سید علی ؛ باقریان فر، مصطفی ؛ پویا، مهدی ؛
مجله : مدیریت استاندارد و کیفیت » تابستان 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 38 تا 76 )
کلیدواژه ها: نوآوری دانشگاهی رهبری راهبردی ظرفیت و فرهنگ کارآفرینی نوآوری دانشگاهی سازمانی
-
2.
پیشبینی رضایت شغلی نیروهای بسیجی شهرستان سرایان بر اساس مؤلفههای رهبری تحولآفرین و انگیزش شغلی
نویسنده مسئول : باقریان فر، مصطفی ؛ نویسنده : طاهرپور کلانتری، مسعود ؛ روحانی نیا، مصطفی ؛
مجله : رهبری آموزشی کاربردی » زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ج (وزارت علوم (18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها: بسیج رضایت شغلی انگیزش شغلی رهبری تحولآفرین
-
3.
گفتمانهای رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان
نویسنده مسئول : باقریان فر، مصطفی ؛ نویسنده : نصراصفهانی، احمدرضا ؛ جوادی پور، محمد ؛ عزیزی محموداباد، مهران ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » تابستان 1400- شماره 78 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها: ارتباط ارتباط کلامی زبان بدن ارتباط غیرکلامی
-
4.
شناسایی شاخص های مطلوب برای فعالیت های یاددهی و یادگیری دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آنها
نویسنده : باقریان فر، مصطفی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، احمدرضا ؛
مجله : روانشناسی تربیتی » تابستان 1400 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 329 تا 364 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی رشتههای علوم انسانی دانشگاهها فعالیت یاددهی و یادگیری یاددهی و یادگیری دانشجویان فعالیت شاخص فعالیتهای یاددهی و یادگیری مصاحبه کد
-
5.
شاخصهای محیطهای یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشتههای علوم انسانی دانشگاهها و میزان توجه به آنها
نویسنده : باقریان فر، مصطفی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نصراصفهانی، احمدرضا ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » پاییز و زمستان 1399، دوره دهم - شماره 2 ISC (32 صفحه - از 258 تا 289 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی محیط یادگیری رشتههای علوم انسانی دانشگاهها محیط دانشجویان شاخص مصاحبه
-
6.
شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها
نویسنده : باقریان فر، مصطفی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، احمدرضا ؛
مجله : تدریس پژوهی » تابستان 1399 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی روشهای یاددهی و یادگیری رشته های علوم انسانی دانشگاه ها دانشجویان یاددهی و یادگیری تدریس شاخص روش مصاحبه کد پژوهش
-
7.
مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان
نویسنده : باقریان فر، مصطفی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، احمدرضا ؛
مجله : اندیشه های نوین تربیتی » تابستان 1399، دوره شانزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 29 تا 74 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی بررسی تطبیقی ارزشیابی از درس دانشگاه برتر
-
8.
کاربرد مولفههای اخلاق حرفهای آموزش در اعضای هیئت علمی
نویسنده مسئول : باقریان فر، مصطفی ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 121 تا 130 )
کلیدواژه ها: اخلاق اخلاق حرفه ای آموزش عالی
-
9.
تبیین مولفه های هویت اجتماعی دانشجویان براساس استفاده از برنامه های پیام رسان موبایلی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان)
نویسنده : باقریان فر، مصطفی ؛ سیادت، علی ؛ لهرابی، یعقوب ؛
مجله : جامعه شناسی کاربردی » زمستان 1397 - شماره 72 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها: هویت ملی هویت اجتماعی هویت قومی هویت مذهبی هویت جهانی برنامههای پیامرسان موبایلی
-
10.
سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراکشده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری
نویسنده : باقریان فر، مصطفی ؛ فلاح نودهی، معصومه ؛ دولتی، علی اکبر ؛
مجله : مطالعات روانشناسی تربیتی » زمستان 1397 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها: احساسات پیشرفت تحصیلی کنترل تدریس