موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 22 |
علوم اجتماعی 5 |
علوم سیاسی 5 |
میان رشته ای 3 |
اخلاق 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 41 |
-
1.
طراحی الگوی بیمه گری شرکت های استارت آپ دانش بنیان در حوزۀ فین تک با رویکرد تحقق بند دوم اهداف اقتصاد مقاومتی
نویسنده : پورهادی پشتیری، زهرا ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجله : مطالعات راهبردی بسیج » زمستان 1401- شماره 97 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها: بیمه اقتصاد مقاومتی فین تک بحران کووید-19 استارت آپ دانش بنیان شعار سال1401 فناوری های تحول آفرین
-
2.
توسعهٔ مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد اعتماد گردشگران با رویکرد ترکیبی
نویسنده : اسماعیل زاده، سمیه ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ مولایی هشجین، نصرالله ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله : گردشگری و توسعه » زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 277 تا 288 )
کلیدواژه ها: استان گیلان گردشگری اعتماد رویکرد آمیخته اعتماد گردشگران
-
3.
طراحی مدل تحلیلی ـ ریاضی بهمنظور سنجش کارایی زنجیره تولید، انتقال و توزیع صنعت برق ایران: رویکرد تحلیل پوششی دادههای شبکهای با خروجی نامطلوب
نویسنده : خسروی، محمدرضا ؛ امیرتیموری، علیرضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ نویسنده مسئول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجله : مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) » تابستان 1401 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 220 تا 249 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد کارایی خروجی نامطلوب تحلیل پوششی دادههای شبکهای صنعت برق ایران توزیع تولید مدل
-
4.
طراحی مدل همآفرینی دانش مشتریان در صنعت بیمه
نویسنده : مسافر بحری، مریم ؛ دل افروز، نرگس ؛ شبگو منصف، محمود ؛ نویسنده مسئول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » تابستان 1401 - شماره 17 ISC (32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها: رویکرد کیفی صنعت بیمه مدلسازی ساختاری- تفسیری همآفرینی دانش مشتریان مشتری مشتریان دانش دانش مشتریان دانش مشتری مدل مؤلفههای مشـتریان
-
5.
طراحی مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان محصولات ایرانی با تاکید برسیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی
نویسنده : آقاجانی گلسفید، فاطمه ؛ دل افروز، نرگس ؛ آزاده دل، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجله : مطالعات راهبردی بسیج » تابستان 1401- شماره 95 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 75 تا 121 )
کلیدواژه ها: نگرش اقتصاد مقاومتی قصد خرید نظریه داده بنیاد محصولات ایرانی
-
6.
مولفههای کلیدی برندسازی اسلامی-اخلاقی برای ورود به بازارهای بین المللی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
نویسنده : مقیمی، سیده فتانه ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ دل افروز، نرگس ؛ نویسنده مسئول : شبگو منصف، سید محمود ؛
مجله : پژوهش های اخلاقی » بهار 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 239 تا 264 )
کلیدواژه ها: بازارهای بین المللی مولفه های برندسازی برندسازی اسلامی- اخلاقی کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی. اسلامی برندسازی اسلامی کسب و کارهای کوچک مؤلفههای صنایع کوچک و متوسط بازاریابی
-
7.
بررسی آثار اندزه دولت بر رشد اقتصادی در ایران طراحی مدل تبیین توان رقابتی در بانک تجارت
نویسنده : جعفری، سیامک ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رحمتی، یلدا ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله : اقتصاد مالی » بهار 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها: توان رقابتی هوشمندی بازار قابلیتهای درونی بازاریابی رابطهمند آنلاین
-
8.
توسعه مقیاس اندازهگیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته
نویسنده : اسماعیل زاده، سمیه ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ مولایی هشچین، نصرالله ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » بهار 1401 - شماره 57 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 307 تا 331 )
کلیدواژه ها: گردشگری اعتماد استان گیلان رویکرد آمیخته اعتماد گردشگران کارکنان مقصد گردشگری مقیاس کدگذاری
-
9.
شناسایی عوامل موفقیت تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه علوم انسانی
نویسنده : قلیپور سلیمانی، علی ؛ رضایی بلوچی، متین ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » پاییز 1400 - شماره 15 ISC (14 صفحه - از 585 تا 598 )
کلیدواژه ها: تحقیقات دانشگاهی تجاریسازی حوزه علومانسانی
-
10.
تأثیر استراتژیهای مزیت رقابتی بر عملکرد غیرمالی صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه پارسیان)
نویسنده : فلاحتگر، سمیرا ؛ طالقانی، محمد ؛ دل افروز، نرگس ؛ نویسنده مسئول : رضوانی چمن زمین، موسی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » پاییز 1400 - شماره 15 ISC (18 صفحه - از 386 تا 403 )
کلیدواژه ها: استراتژیهای مزیت رقابتی بیمه عملکرد غیرمالی