کلیدواژه دانش مشتری / (29 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ملیحی، سید احسان ؛ نویسنده : حسن بیگی، سمانه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 28 تا 54 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کور
-
2.
نویسنده : مسافر بحری، مریم ؛ دل افروز، نرگس ؛ شبگو منصف، سید محمود ؛ نویسنده مسئول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1402 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 7 تا 48 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهرویکرد ترکیبیروش حداقل مربعات جزئیدانش مشتریهمآفرینی دانش
-
3.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : عباس زاده قره تکان، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیParam>مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی<توسعه نوآوری محصول<عملکردبازاریابی< دانش مشتری<عملکرد بازاریابیدانش مشتریعملکرد بازار
-
4.
نویسنده : الهام، مهدی ؛ اقاخانی، محمد ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 27 (16 صفحه - از 94 تا 109 )
کلیدواژه ها:بیمه عمردانش مشتریقصد خریدعوامل رفتاری مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
-
5.
نویسنده : مسافر بحری، مریم ؛ دل افروز، نرگس ؛ شبگو منصف، محمود ؛ نویسنده مسئول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1401 - شماره 17 ISC (32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها:رویکرد کیفیصنعت بیمهمدلسازی ساختاری- تفسیریهمآفرینی دانش مشتریانمشتریمشتریاندانشدانش مشتریاندانش مشتریمدلمؤلفههایمشـتریان
-
6.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 137 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
-
7.
نویسنده : پیرحیاتی، علیرضا ؛ قربانی، زانیار ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 718 تا 729 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتری مداری دانش مشتری
-
8.
نویسنده : رجبی، آزاده ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:شهر تهرانمراکز خریدرویکرد ترکیبیدانش مشتریتجربه هوشمند مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : موحد، سید محمد رضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 158 تا 178 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
-
10.
نویسنده : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ نویسنده مسئول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزشافزودهرفتار اطلاعاتیدانش مشتریقصد خریدصنایع الکتریکی.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)