موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 23 |
میان رشته ای 6 |
روانشناسی 5 |
مدیریت 3 |
فلسفه و کلام 3 |
حوزه سلامت 2 |
علوم اجتماعی 2 |
اقتصاد 2 |
اخلاق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 48 |
عربی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 36 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML)
نویسنده مسئول : امانپور قرايی، محمود ؛ نویسنده : خطیب زنجانی، نازیلا ؛ معصومی فرد، مرجان ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ محمودی، مهدی ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » پاییز 1400 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 49 تا 60 )
-
2.
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش سواد رسانه ای در دوره متوسطه با رویکرد کیفی
نویسنده : الفته، شهربانو ؛ محمدی نائینی، مژگان ؛ جلالوندی، مهناز ؛ نویسنده مسئول : سرمدی، محمدرضا ؛
مجله : رهبری و مدیریت آموزشی » تابستان 1400 - شماره 56 ISC (19 صفحه - از 143 تا 161 )
کلیدواژه ها: آموزش دوره متوسطه سواد رسانه ای
-
3.
ارائه مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی
نویسنده مسئول : درویشی، مریم ؛ نویسنده : صیف، محمدحسن ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ فرج اللهی، مهران ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » بهار 1400 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی سودمندی ادراک شده نیاز به شناخت درگیری شناختی جذب شناختی
-
4.
مطالعه و تبیین مبانی معرفت شناختی الگوی تدریس بدیعه پردازی در راهبردهای یاددهی-یادگیری
نویسنده مسئول : مهرجو، پروانه ؛ نویسنده : سرمدی، محمدرضا ؛ بهشتی، سعید ؛
مجله : ذهن » زمستان 1399 - شماره 84 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (29 صفحه - از 207 تا 235 )
کلیدواژه ها: مبانی معرفت شناختی راهبردهای یاددهی- یادگیری الگوی تدریس بدیعهپردازی
-
5.
دراسة أصول ومناهج التربیَّة متناسقاً مع النقاط الثلاثة السیادة و الطاعة و الوزارة في القرآن و الحدیث
نویسنده : اسلامی مهر، یعقوب ؛ اسمعیلی، زهره ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ صفایی، طیبه ؛
مجله : الكلية الإسلامية الجامعة » ذوالقعدة 1441 - العدد 55 (28 صفحه - از 465 تا 492 )
کلیدواژه ها: education Principles of education methods of education stages of Islamic education
-
6.
سنتز پژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تاکید بر الگوی اکر در آموزش عالی
نویسنده : اژدری فام، ناصر ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ محبوبی، طاهر ؛ نویسنده مسئول : فرج اللهی، مهران ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » تابستان 1399 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها: یادگیری همراه سنتزپژوهی و الگوی اکر آموزش عالی برنامۀ درسی
-
7.
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازیهای دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه
نویسنده مسئول : علی زاده، سیما ؛ نویسنده : سرمدی، محمدرضا ؛ صیف، محمدحسن ؛ مظلومیان، سعید ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » بهار 1399 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها: هنجاریابی دانش محتوایی تربیتی بازی دانش بازی دانش تربیتی بازی دانش محتوایی بازی
-
8.
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی
نویسنده : اژدری فام، ناصر ؛ سرمدی، دکتر محمدرضا ؛ محبوبی، دکتر طاهر ؛ نویسنده مسئول : فرج اللهی، دکتر مهران ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » بهار و تابستان 1399 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (40 صفحه - از 251 تا 290 )
کلیدواژه ها: الگوی برنامه درسی الگوی اکر آموزش عالی و یادگیری همراه
-
9.
طراحی مدل مفهومی"مراحل تربیت مبتنی بر دیدگاه اسلام" و دلالت های تربیتی آن (استراتژی تئوری داده بنیاد متنی)
نویسنده مسئول : اسلامی مهر، یعقوب ؛ نویسنده : اسمعیلی، زهره ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ صفایی، طیبه ؛
مجله : پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی » بهار 1399 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها: تربیت مراحل تربیت اسلامی داده بنیاد
-
10.
تدوین و اعتباریابی مدل آموزش مجازی سوادآموزان دورۀ انتقال
نویسنده مسئول : محمدی، رضا ؛ نویسنده : معصومی فرد، مرجان ؛ ابراهیم زاده، عیسی ؛ سرمدی، محمدرضا ؛
مجله : تدریس پژوهی » زمستان 1398 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 212 تا 235 )
کلیدواژه ها: اعتباریابی سوادآموزان مدل آموزش مجازی دورۀ انتقال