مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اندیشه جغرافیایی 3 |
نشریه مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
نشریه جغرافیایی سرزمین 1 |
نشریه جغرافیا و برنامه ریزی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
جغرافیا 5 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 رتبه ج (وزارت علوم (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی| ال| اس|کارکنانهتل
-
2.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 (18 صفحه - از 40 تا 57 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
3.
نویسنده : بهاری، شهلا ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 (19 صفحه - از 33 تا 51 )
کلیدواژه ها:Tabrizcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltyIndividual Merits of Human Resources
-
4.
نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافیا و برنامه ریزی»تابستان 1397 - شماره 64 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 19 تا 33 )
کلیدواژه ها:تبریزمقاصد گردشگریعوامل موثررضایت گردشگروفاداری گردشگران
-
5.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری
-
6.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند