کلیدواژه Perceived value / (96 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پابرجای زنجانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (16 صفحه - از 2 تا 17 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.تبلیغات دهان به دهان مثبت
-
2.
نویسنده مسئول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ نویسنده : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 239 تا 257 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
3.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : چاوشی، سید کاظم ؛ رحیمی زاده، نسیم ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها:واقعیت مجازیرفتار مشتریاننظریه استفاده و رضامندیارزش درکشدهنظریه انتشار نوآوریپیچیدگی درکشدهآسودگی ذهنی
-
4.
نویسنده : احمدی، بهزاد ؛ عالی، صمد ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (19 صفحه - از 318 تا 336 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرارزش ادراک شدهوفاداری مشتریانبیمه سرمایه گذاریحواس پنجگانه
-
5.
نویسنده : طالب زاده، لیلا ؛ شیخعلی زاده، محبوب ؛ نجف زاده، محمد رحیم ؛ نویسنده مسئول : جنانی، حمید ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 613 تا 633 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشدهسودآوری باشگاه
-
6.
نویسنده : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (11 صفحه - از 128 تا 138 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
7.
نویسنده : قاسمی نوقابی، مریم ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحه - از 140 تا 148 )
کلیدواژه ها:خلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنواارزش ادراک شدهقصد خرید
-
8.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدهرضایت گردشگرمقصدهای گردشگری روستاییکیفیت درکشده
-
10.
نویسنده : بچاچری، علی ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1402، دوره دههم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتفراتحلیلارزش درک شدهوفاداری گردشگران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (31 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)