مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of Language and Translation 2 |
نشریه English for Academic Purposes 1 |
نشریه Issues in Language Teaching 1 |
نشریه Applied Language Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده : Kheiri، Saeed ؛ Solaimani، Hassan ؛ Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2022, Volume 12 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:Writingself-regulationblended learningPutative model development
-
2.
نویسنده : Pourmandnia، Delaram ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:Writing SkillreferentialexpressiveProject-based Instruction
-
3.
نویسنده : Mohammadi Darabad، Ali ؛ Mowlaie، Bahram ؛ Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها:Speaking abilityperformance assessmentL1-based ElicitationUnitary Concept of Validity
-
4.
نویسنده : Bagheri Masoudzade، Azar ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2020, Volume 10 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 135 تا 151 )
کلیدواژه ها:PerceptionAcademic AchievementEFL learnersReading comprehension abilityTask based language teaching (TBLT)
-
5.
نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Rostami Abu Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:Involvement Load HypothesisInvolvement IndexEvaluationProficiencyTask-Induced Involvement