مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
نشریه پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
نشریه توسعه کارآفرینی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک
نویسنده مسئول : آقازاده، هاشم ؛ نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ پیری زاده، محمد ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » بهار 1401 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: چابکی استراتژیک موفقیت کسبوکار بازارشناسی تداوم کسب و کارهای بینالمللی
-
2.
عوامل مؤثر بر قصد خرید برند حلال با نقش تعدیل گری اعتقادات مذهبی
نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجله : پژوهش های پیشرفت و تعالی » تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحه - از 81 تا 99 )
کلیدواژه ها: سلامتی اعتقادات مذهبی قصد خرید ارزش ادراکشده برند حلال
-
3.
تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی
نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ رمضانی، سارا ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » زمستان 1398 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها: عملکرد تجاری نوآوری در فناوری اطلاعات شبکه دانشی مدیریت استعدادها شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی