موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 36 |
اقتصاد 10 |
حسابداری 1 |
تربیت بدنی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 49 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 36 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک
نویسنده مسئول : آقازاده، هاشم ؛ نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ پیری زاده، محمد ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » بهار 1401 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: چابکی استراتژیک بازارشناسی تداوم کسب و کارهای بینالمللی موفقیت کسبوکار
-
2.
شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اقازاده، هاشم ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، محمد صادق ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 88 تا 113 )
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی رویکرد رفتاری مرور نظاممند فراترکیب فرایندهای هیئتمدیره
-
3.
طراحی چارچوب مفهومی کیفیت رابطه خریداران و تامینکنندگان در زنجیرهتامین و اولویتبندی مولفهها کلیدی آن: رهیافت فراترکیب
نویسنده : اقازاده، هاشم ؛ نویسنده مسئول : مالکی، حسین ؛
مجله : مدیریت صنعتی(دانشگاه تهران) » زمستان 1399 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (31 صفحه - از 578 تا 608 )
کلیدواژه ها: فرایند تحلیل سلسلهمراتبی فراترکیب زنجیرهتامین کیفیت رابطه خریداران و تامینکنندگان
-
4.
نقش بنگاههای مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه
نویسنده مسئول : فلاح، محمدعلی ؛ نویسنده : حیدری، علی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 262 تا 284 )
کلیدواژه ها: خلق ارزش نقشها تخریب ارزش بنگاه مادر ایرانی ستاد مرکزی مداخلهها
-
5.
تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهرهگیری از قابلیتهای شبکههای اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ آقازاده، هاشم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ نویسنده مسئول : غریبی، معین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 742 تا 761 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی هوشمندی رقابتی روش پژوهش شبکهنگاری صنعت ماءالشعیر
-
6.
تحلیلی سیاستی بر محیط توسعۀ همکاریهای تجاری ـ اقتصادی میان ایران و فرانسه
نویسنده مسئول : سلطانی فر، احسان ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله : مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی » بهار 1397 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (31 صفحه - از 207 تا 237 )
کلیدواژه ها: فرانسه بازرگانی بین الملل تحلیل محیط تجاری توسعۀ تجارت کارآفرینی بین الملل
-
7.
بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اول)
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: نگرش به برند شخصیت برند ارزش ویژه برند اعتماد به برند
-
8.
راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسبوکار
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها: دوگانگی پویایی کسبوکار راهبردهای بازارگرایی راهبردهای نوآوری عوامل کلیدی موفقیت بنگاه
-
9.
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛ قلی پور، رحمت اله ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها: کیفیت ادراکشده ١ ابعاد کیفیت ادراکشده ٢ وفاداری نگرشی ٣ وفاداری 5 4رفتاری بیمه عمر
-
10.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها: مدل معادلات ساختاری برند قصد خرید مجدد تمایل به پرداخت Brand شخصیت برند شخصیت مشتریان هویت پذیری مصرفکننده از برند