حصارکی، عاطفه/ 4 مقاله
| مجله (تعداد مقاله) |
|---|
| نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
| نشریه مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
| نشریه پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
| نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
| موضوع (تعداد مقاله) |
|---|
| مدیریت 4 |
| زبان (تعداد مقاله) |
|---|
| فارسی 4 |
-
1.
نویسنده : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : حصارکی، عاطفه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه: الف/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیویژگیهای محصولقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریچندکانالهخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
2.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : حصارکی، عاطفه ؛ هاشمی، احسان ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 رتبه: ب (22 صفحه - از 263 تا 284 )
کلیدواژه ها:قومگراییتغییرات قیمتیمالکیت برند درک شدهمصرفکننده قومگراقصد خریدمصرفکنندهقومگرایی مصرفکنندهمحصولاتبرند داخلیتفاوت قیمتی
-
3.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ حصارکی، عاطفه ؛ نظری، مهرشاد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 62 تا 83 )
کلیدواژه ها:روانشناختیجمعیت شناختیانتخاب کانالخرده فروشان چندکانالهخدمات خرده فروش
-
4.
نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحه - از 81 تا 99 )
کلیدواژه ها:سلامتیاعتقادات مذهبیقصد خریدارزش ادراکشدهبرند حلالمحصولاتمصرفمصرفکنندگانمتغیر