مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده : اسلمی، سپیده ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 20 تا 39 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندهسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکهشتگتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
2.
نویسنده مسئول : شاهبندرزاده، حمید ؛ نویسنده : نبویزاده، فروغ ؛ اسلمی، سپیده ؛ خواجه، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:تجارت جهانیبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانینقش شناختی فازینقشة شناختی فازیبازارشاخصمدیرانروش نقشة شناختی فازیمحصولاستراتژی بازارنفوذ