موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 14 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 14 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
علمی-پژوهشی 4 |
الف 3 |
-
1.
نویسنده : عابدینی، فاطمه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 305 تا 333 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریمحصول سبزقصد خرید محصول سبزمحصول غذایی
-
2.
نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده : اسلمی، سپیده ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 20 تا 39 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندهسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکهشتگتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
3.
نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ نبوی زاده، فروغ ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 276 تا 299 )
کلیدواژه ها:واکنش شناختیخردهفروشی آنلاینرنگ پسزمینهاحساس برانگیختگیاحساس خشنودیرنگوبوبسایتاشباعآزمایشدرخشندگی
-
4.
نویسنده : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:بخشبندیتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینتجربۀ مشتریمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین
-
5.
نویسنده : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
6.
نویسنده : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 237 تا 260 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتری
-
7.
نویسنده : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 347 تا 368 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
8.
نویسنده : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها: بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهقصد خریدنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
9.
نویسنده : مقدم جزه، محبوبه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ رجبی، سوران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
-
10.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان