Salehi، Hadi/ 41 مقاله
| موضوع (تعداد مقاله) |
|---|
| ادبیات و زبانها 34 |
| میان رشته ای 6 |
| روانشناسی 1 |
| زبان (تعداد مقاله) |
|---|
| انگلیسی 41 |
| رتبه (تعداد مقاله) |
|---|
| ب 4 |
| ج 1 |
| الف 1 |
| علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Shafiee، Arezoo ؛ Md Yuns، Melor ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2025, Volume 14 - Number 3 رتبه: ب/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:Postgraduate StudentsOnline Learningcovid-19Educational levelsEFL lecturers
-
2.
نویسنده : Rahaei، Marzieh ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Salehi، Hadi ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
مجله:studies in learning and teaching English»Winter 2025, Volume 14 - Number 1 رتبه: A (12 صفحه - از 31 تا 42 )
کلیدواژه ها:gender differencesProfessional developmentcurriculum designpragmatics instructionIranian EFL instructors
-
3.
نویسنده : Taheri، Raheleh ؛ tabatabaei، omid ؛ Salehi، Hadi ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2025, Volume 15 - Number 1 رتبه: A+/ISC (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:Dynamic Assessmentintermediate EFL learnerscritical thinkingspeaking and writing strate-gies
-
4.
نویسنده : Malekmohammad، Forouzan ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Hashemi Shahraki، Sara ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله:Language Horizons»Winter 2025, Volume 8 - Numer 4 رتبه: الف/ISC (24 صفحه - از 107 تا 130 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionEFL learnersLevel of proficiencypre-shadowingshadowing techniques
-
5.
نویسنده : Mehrabian، Nasim ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Vahid-Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2025 - Number 35 رتبه: ب/ISC (18 صفحه - از 227 تا 244 )
کلیدواژه ها:genderTeaching experienceTendenciesProblem-Solving SkillsUniversity EFL teachers
-
6.
نویسنده : Jafaripour، Sarallah ؛ Salehi، Hadi ؛ Vahid Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Tabatabaei، Omid ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2024 - Number 30 رتبه: A+/ISC (26 صفحه - از 740 تا 765 )
کلیدواژه ها:Rasch modelDifferential Item Functioning (DIF)English Proficiency Test (EPT)Differential Distractor Functioning (DDF)Test Bias
-
7.
نویسنده : Mehrabian، Nasim ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Vahid-Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله:new advances in English Language Teaching and Applied Linguistics»Summer and Autumn 2024 - Number 12 (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها:genderTeaching experienceAcademic self-efficacycritical thinking tendenciesUniversity EFL teachers
-
8.
نویسنده : Taheri، Raheleh ؛ Vahid Dastjerdi، Hossein ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Salehi، Hadi ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2024 - Number 48 رتبه: A/ISC (11 صفحه - از 67 تا 77 )
کلیدواژه ها:زبان آموزان زبان انگلیسی سطح متوسطراهبردهای نوشتاریارزیابی پویاتفکر انتقادیDynamic Assessmentwriting strategiesintermediate EFL learnerscritical thinking
-
9.
نویسنده : Mehrabian، Nasim ؛ Salehi، Hadi ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Autumn 2023, Volume 2 - Number 3 (23 صفحه - از 55 تا 77 )
کلیدواژه ها:critical thinkingTeacher EducationClinical supervisionLearners’ overall language achievement
-
10.
نویسنده : Abkhoo، Fereshteh ؛ Salehi، Hadi ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Baharlooie، Roya ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه: A+/ISC (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:strategy instructionWillingness to communicate strategyInteractive taskSelf-monitoring strategySelf-regulation strategy