موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 24 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 25 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
الف 4 |
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : Bazaei، Parisa ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Mowlaie، Bahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 65 تا 81 )
کلیدواژه ها:critical thinkingCritical thinkingEFL Learners, Pragmatic Performance"Critical Thinking""EFL Learners"," Pragmatic Performance"
-
2.
Experienced and Novice Teachers’ Cognitive Construction of the Noticing Concept in Language Teaching
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
3.
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ Zargaran، Zahra ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2021, Volume 11 - Number 5 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
4.
نویسنده : Fatehi Ghahfarokhi، Faezeh ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛ Ameri، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2021 - Number 35 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:psychologyEducational psychologyteacher education courses
-
5.
نویسنده : Taie، Masumeh ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Rostami، Reza ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Winter 2021, Volume 3 - Number 12 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 7 تا 18 )
کلیدواژه ها:philosophyAristotleEducational psychologylearning definitiondefinition theory
-
6.
نویسنده : Hoominian Sharifabad، Zohreh ؛ Ali Mohammad، Fazilatfar ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2021, Volume 13 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 131 تا 158 )
کلیدواژه ها:professional identitypracticumpre-service teachersmentor teachers
-
7.
نویسنده : Fatehi Ghahfarokhi، Faezeh ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ Ameri، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2021, Volume 11 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 15 تا 27 )
کلیدواژه ها:ReflectionTeacher EducationpsychologicalpedagogicalSocial
-
8.
نویسنده : Najjari، Rana ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2021, Volume 40 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:TPACKTPACK PerceptionsCALL literacyTPACK Workshop
-
9.
نویسنده : Qaleshahzari، Armaghan ؛ Faghih، Esmail ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 131 تا 184 )
کلیدواژه ها:Community of Practiceprofessional identity developmentTEFL Ph.D. CandidatesEFLPhEducationIranian
-
10.
نویسنده : Qaleshahzari، Armaghan ؛ Faghih، Esmail ؛ نویسنده مسئول : Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 131 تا 184 )
کلیدواژه ها:Community of Practiceprofessional identity developmentTEFL Ph.D. Candidates