کلیدواژه Teacher Cognition / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Aryaeian، Nafeeseh ؛ نویسنده : Rezaee، Abbas-Ali ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 41 تا 57 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionTeacher Educationclassroom managementRapportlanguage institutes
-
2.
نویسنده مسئول : Khodamoradi، Abolfazl ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2023, Volume 12 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionPhilosophy of educationPedagogical BeliefsEFL pre-service teachers
-
3.
نویسنده : Azizi، Maryam ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛ نویسنده مسئول : Heidari Tabrizi، Hossein ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2023, Volume 6 - Number 21 رتبه ب (وزارت علوم (27 صفحه - از 12 تا 38 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTeacher CognitionPedagogical KnowledgeCognitive gapspedagogical experience
-
4.
نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ نویسنده مسئول : Mofidi، Mahdieh ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2024, Volume 15 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:Teacher Cognitionteacher professional developmentteacher learningteacher emotion regulation
-
5.
نویسنده : Azizi، Maryam ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛ نویسنده مسئول : Heidari Tabrizi، Hossein ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2023, Volume 10 - Number 1 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:Comparative studyTeacher Cognitionteaching performanceTeaching experienceKeywords: self-efficacy
-
6.
نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛ نویسنده مسئول : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2023, Volume10 - Number 2 رتبه الف/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackTeacher CognitionNovice Teacherstask-based teacher education
-
7.
Experienced and Novice Teachers’ Cognitive Construction of the Noticing Concept in Language Teaching
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
8.
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ Zargaran، Zahra ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2021, Volume 11 - Number 5 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
9.
نویسنده : Baktash، Narges ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2021 - Number 37 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 185 تا 194 )
کلیدواژه ها:Language educationTeacher CognitionKARDS
-
10.
نویسنده : Talaie، Najmeh ؛ Rezvani، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Namaziandost، Ehsan ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2021 - Number 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 243 تا 260 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionTeaching experienceTeacher Language AwarenessMetalinguistic Knowledge
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)