موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 30 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 29 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 5 |
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : Darabi، Zohreh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Shangarffam، Nasim ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 257 تا 269 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersAuthoritative InterventionFacilitative InterventionL2 Speaking Components
-
2.
نویسنده : Fathi، Sajjad ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Sammer 2023 - Number 25 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 374 تا 397 )
کلیدواژه ها:Reflective Practiceself-reflectionin-service EFL teachersGroup-ReflectionTeaching Performance Development
-
3.
نویسنده : Fathi، Sajjad ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:ReflectionTeacher EducationReflective Practiceteacher professional development
-
4.
نویسنده : Shirazifard، Haniyeh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2023 ,Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:گفتگوی مشارکتیآموزش زبان تمرین محورمهارت نوشتنWriting SkillTBLTCollaborative dialogue
-
5.
نویسنده : Aydin، Halimeh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Rahmanpanah، Hossein ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 131 تا 148 )
کلیدواژه ها:Explicit Instructionimplicit instructiongrammatical judgment testungrammatical Judgment Test
-
6.
نویسنده : Fathi، Sajjad ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 143 تا 155 )
کلیدواژه ها:InReflectionGroupReflective PracticeTeachers’ beliefTeachers’ Performance DevelopmentService EFL Teachers
-
7.
نویسنده : Roodbari، Maryam ؛ Talebi، Seyed Hassan ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Marzban، Amir ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 101 تا 113 )
کلیدواژه ها:ESP classroom evaluationESP classroom observationNarrative summary
-
8.
نویسنده : Shirvani، Mojdeh ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:TaskEFL learnersBased InstructionSpeaking SkillFlipping learning
-
9.
نویسنده : Mostafavi، Sartoon ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2021, Volume 11 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 151 تا 178 )
کلیدواژه ها:ESPNeeds AnalysisLearning-centered approachTechnical English
-
10.
نویسنده : Pourmadnia، Delaram ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Sammer 2021 - Number 36 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 51 تا 61 )
کلیدواژه ها:نگارش بیانینگارش ارجاعیآموزش کار محورمهارت نگارشکارکردهای زبانیlanguage functionsTask-based Instructionexpressive writingreferential writingWriting Skill