مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه فقه و مبانی حقوق اسلامی 2 |
نشریه مدیریت نوآوری 2 |
نشریه مدیریت توسعه فناوری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
فقه و اصول 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
A+ 1 |
-
1.
اولویت جهش تولید در منابع فقه امامیه
نویسنده : محمودزاده، ابراهیم ؛ رنجبر، رضا ؛ نویسنده مسئول : وکیل زاده، رحیم ؛
مجله : فقه و مبانی حقوق اسلامی » زمستان 1401 - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 171 تا 188 )
کلیدواژه ها: قرآن روایات اقتصاد اسلامی اولویت ها جهش تولید تولید اقتصادی اسلام کشاورزی زمین اولویت صنعت
-
2.
تاثیر ویژگی های صنایع مبتنی بر فناوری برتر بر نوآوری فناورانه و عملکرد محصول در صنعت الکترونیک دفاعی (مطالعه موردی: صنعت الکترونیک دفاعی شیراز)
نویسنده مسئول : محرابی گوروان، سمیه ؛ نویسنده : محمودزاده، ابراهیم ؛ بوشهری، علیرضا ؛ رمضان، مجید ؛
مجله : مدیریت نوآوری » بهار 1397 - شماره 23 ISC (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری فرایند قابلیت نوآوری محصول عملکرد محصول صنعت مبتنی بر فناوری برتر
-
3.
تاثیر ابعاد فناوری برتر بر عملکرد بازار محصولات جدید
نویسنده : محمودزاده، ابراهیم ؛ باقری، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : دهقان پیر، علی ؛
مجله : مدیریت توسعه فناوری » تابستان 1394 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 31 تا 62 )
کلیدواژه ها: نوآوری فناورانه توانمندیهای پویا عوامل موفقیت توسعه محصول جدید ویژگی محصولات فناوری برتر PLS bases SEM فناوری برتر اس توس توسعه محصولات جدید
-
4.
بررسی فسخ قرارداد با استناد به خیار غریم میّت در فقه امامیّه
نویسنده : محمودزاده، ابراهیم ؛ باقری اصل، حیدر ؛
مجله : فقه و مبانی حقوق اسلامی » بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 65 تا 90 )
کلیدواژه ها: قرارداد خیار فسخ فوریت تراخی غریم میت خیار عقد فسخ فسخ قرارداد طلبکاران فقه دین
-
5.
مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناورى برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران
نویسنده : محمودزاده، ابراهیم ؛ رحمتی، نفیسه ؛ نویسنده مسئول : رفیعی راد، سید مرتضی ؛
مجله : مدیریت نوآوری » پاییز 1391 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 61 تا 75 )
کلیدواژه ها: گراندد تئوری تصمیم گیری خرید مشتری بازاریابی کالای فناوری برتر خرید سازمانی